Gå til innhold

Noen fra Stavanger-Sandnes-Randaberg området?

junit70

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg bor i Stavanger, er 43, har en sønn på 16 og en datter på nesten 9 mnd. Venter nr 3 i juni en gang. Hadde vært kjekt om vi klarte samle en gjeng til noen treff i ny og ne. Jeg kjenner ikke særlig mange voksne småbarnsforeldre eller gravide, så det savnes!

=D

Hei, så kjekt at det er flere fra området? Kanskje vi kan få til å møtes en gang, jeg har også termin i mai. Kjenner du mange andre som er gravide eller har små barn? Har du vært med på Bim treff som arrangeres i Stavanger? Jeg har lyst, men synes samtidig det er litt skummelt å treffe bare ukjente, men må gjerne bare hoppe i det dersom jeg skal bli kjent med andre i samme situasjon.

Hei,

Jeg er 36 og venter min første, og kjenner heller ikke så mange gravide på egen alder. Bor i Sandnes. Har termin om en måned (30. november), så jeg rekker nok ikke noe treff med barn i magen. Men hvis et treff er åpent for de med baby også, så er jeg gjerne med.

Annonse

Hei,

Så kjekt at du også har lyst til å få til et treff. Selvsagt ingen problem at du da allerede har en baby. Så spennende å være så nær termin! Vet ikke helt hvordan vi skal organisere det, men det finner vi ut. Har du flere barn? Jeg bor på Randaberg, men har bil så avstanden er ingen problem.

Heisann!

Jeg er 37, og venter mitt tredje barn 24 november. Har 2 gutter på snart 16 og 3 år. I magen har jeg en jente.

Så gøy at det er flere av oss "modne" damer. Jeg blir gjerne med på treff også. Har min siste arbeidsdag på mandag, så nå merker jeg at dagene blir lange. Jeg bor i Tananger.

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Hei jenter,

Samme Tonemor som lengre oppe i tråden her! Ville bare informere om at jeg nå har født en liten jente, Aimée :-) Hun kom til verden 24.11.2008, veide 3454g og var 48 cm lang. Har lagt ut min fødselsehistorie på 3. trimester:

http://www.barnimagen.com/forum/thread/139213094

Så hvis det blir noe treff så blir hun med :-)

• 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...