Gå til innhold

Noen av dere som bruker spiral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var det vont å sette den i? kjenner dere noe? å er dere fornøyd?:)

Skrevet

jeg bruker kobberspiral. Var ikke vondt å sette i(veldig flink spesialist som gjorde det) kjente bare litt stramming i magen etterpå en liten stund.

Er veldig fornøyd,slipper unna hormoner, og slipper å huske på prevensjon,den er jo der hele tiden!

kjenner ingenting nå, bare litt ekstra blødning ved menstruasjon er alt...

Skrevet

Jeg syns det var temmelig ubehagelig å få satt den inn, men det var nå fort gjort. Jeg kjenner ikke noe, men samboeren min sier han kjenner den, så jeg må vel dra å få klippet av litt mer. Jeg tror vel ellers jeg er fornøyd, men vet jo ikke hvordan mensen blir enda. Har ikke fått den tilbake. Man slipper jo å tenke på det de neste 5 år...

Skrevet

Jeg har hormonspiral. Grudde meg til å sette den inn, for hadde blitt fortalt at det var vondt, men det var det ikke i det hele tatt:-) Gynekologen ba meg hoste som jeg aldri hadde hosta før når hun skulle sette den inn, og det funka det hehe

Kjenner ingenting, har ikke mensen lenger så er veldig fornøyd med det.

Jeg la litt på meg, 4-5kg faktisk, men er usikker på om det bare var spiralen.

Skrevet

jeg har satt inn. og syns ikke det var NOE vondt i det heletatt.. hehe.. men så sa legen min at hun aldri hadde satt inn en spiral så lett og uten at man hadde klaget noe. hehe.. og da hadde hun i tillegg en student med seg. hehe... som skulle se..;)

eneste som var kipt er at jeg har fått mensen igjen...argg

Skrevet

Jeg satte inn hormonspiral for et par uker siden. Ikke vondt å sette inn. Småblør litt av og til, men det er så lite at det holde med truseinnlegg. Er vel egentlig bare litt rosa / brunlig utflod.. Ellers ingen problemer.

Skrevet

Jeg satt den inn for 2 uker siden. Synes det var FRYKTELIG ubehagelig!!! Ikke vondt, men skikkelig ekkelt.. Men tok ikke lang tid heldigvis! Småblør litt (rosa/brunt), men holder med truseinnlegg her også. Håper bare det tar lang tid før jeg får tilbake mensen siden jeg fullammer!

Skrevet

For meg var det Dritvondt å sette den inn:(!! Kjente ikke at den var der, men hadde til tider sterke smerter i livmoren! Så jeg var ikke fornøyd, i det hele tatt.. Etter at jeg hadde blødd i 4 og en halv mnd så tok jeg den ut, å jeg kommer aldri til å sette inn en ny! to grunner til det, en er at det var så vondt å sette den inn å for det andre så blødde jeg så lenge..

Skrevet

Jeg har hormonspiral og jeg kjente det knapt når jeg fikk satt den inn.

Plutselig var det over og jeg trodde han ikke engang hadde begynt på innsettingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...