Liten tiger Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Ville bare fortelle at hos oss ble det en liten Oscar. Vi hadde vurdert flere navn, blant andre Sondre, Matias, Magnus og Isak. Men valget falt altså ikke på noen av disse. For oss ble det viktig å se gutten før han fikk sitt endelige navn, men vi hadde diskutert mye på forhånd. Vi stod egentlig igjen med Oscar og Matias før fødsel. Da han kom, var det rett og slett Oscar som var riktig. Vi er veldig fornøyde. Lykke til med navnevalgene!
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Oskar er nydelig, foretrekker absolutt navnet skrevet med K - synes Oscar passer bedre på hunder og katter.. Men fantastisk fint navn
prebs Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Grattis med gutten og et flott navn! Liker Oscar godt. jeg tror jeg ville skrevet med c fordi alle histtoriske personer -Kong Oscar, Oscar Wilde, Oscar Hammerstein - skrev det slik.
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Synes Oscar med C er mer pinglete enn Oskar med K - men greit navn.
alexandriah Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Oscar er verdens fineste guttenavn! det heter to-aaringen vaar! vi faar masse positiv tilbakemelding paa det, baade i norge og utlandet (vi bor i england) Har ikke angret ett sekund! Klart finest med C- synes at det er harry med K Gratulerer med en liten Oscar
Vannmann35 Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 Oscar er et koselig navn, men tror ikke jeg ville brukt det selv da det har vært på navnetoppen i mange år nå, samt er det 5 mest brukte guttenavnet i Oslo, hvor jeg bor. Veldig kjedelig å bli Oscar K og Oscar S gjennom oppveksten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå