Gå til innhold

Simo kombi vs TFK twister

Anbefalte innlegg

Vi får vårt første barn i april, og sliter ekstremt med å finne ut hvilken vogn vi skal kjøpe! Synes vi burde ha en med stor bag ettersom abrnet kommer til å være stort når v interen kommer, og da virker det som om det er disse to som har de største baggene..

Problemet er at det er jo totalt umulig å finne ut hvilken av disse man skal gå for. Leser jo så utrolig mye positivt og negativt om begge vognene.

Kan noen hjelpe meg å finne ut hvem vi skal gå for. Bor i første etasje i blokk og kommer ikke til å bruke vogn så mye i skogen...:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138997156-simo-kombi-vs-tfk-twister/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Simo kombi har ikke så stor bag, den er lang, men ganske smal så d blir trangt me vinterpose i den syns jeg. Hvis du har lyst på simo vil jeg heller anbefale deg å ta simo duo, den har større bag.

Hvilken av de to du skal velge kommer helt ann på hva du legger mest vekt på ved vognen.

Her er noen punkter som er verdt å tenke på da:

-Letteste av disse to : tfk

-Lett og god å manøvrere/styre/svinge: TFK

-Størst bag (duo): Simo

-Vendbar sittedel/sportsdel: Simo

-Minst sammenlagt : TFK

Som du også har sagt er d plusser og minuser me begge, hvis du tror du syns d er greit å ha barnet fra deg ved 6-8mnd alder tror jeg at jeg ville valgt TFK, men sånn jeg ser d syns jeg av disse to er simo best til ca 1år+, og TFK fra 1år +.

D er vanskelig å finne en vogn som man er like fornøyd me hele barnevognperioden, så jeg har valgt å ha en som jeg bruker til baby og en som passer når fra ca 1år. ( Hadde citycross med citybag og oth som sportsvogn)

Håper d blir lettere for deg ut ifra dette;o)

Lykke til:o)

Kommer barnet i april trenger dere ikke tenke størrelse på bag... Det er veldig skjeldent at man klarer å holde babyen i bagen når den er over 6 mnd... Da blir de fleste bager for små uansett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...