Mamma til gutt 08.07.2008 Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Hvor mange av dere her inne har barna deres i baby-safe om natten?
anette1982 Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 vi har hatt det til han eldste, og bruker de nå til minste mann på 8 mnd.
2 prinsesser Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 jeg måtte begynne å bruke det til dattera mi når hun var to mnd, for hun krelet seg nedover i senga, og havnet under dyna
Isabella12 Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg bruker også det for han snur seg i søvne. Har være mange historier her om at barn kan bli kvalt, jeg spurte produsenten av Babydan-poser og de sa at de aldri har hørt om ulykker og at korrekt montert er det helt umulig for barnet å snu seg.
BEA-77 Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Vi bruker på gutten vår på 11 mnd. Begynte tidlig, rundt 4 mnd tror jeg. Han er så urolig at han rett og slett har problem med å sovne dersom han ligger "fritt". Når han lå i vogna og var godt påkledd og innepakket så sovnet han kjapt, mens i senga kunne han ligge å turne i to timer og det etter at han var dødstrett:) Vet mange er skeptiske til posene og hadde jeg hatt en unge med normalt aktivitetsnivå hadde jeg vel kanskje ikke tatt den i bruk, men barn trenger å sove også og det gjorde han ikke uten. Så posen har vært gull verd her i huset...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå