lillegulletvårt=) Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 har skiftet 2 ganger lekker jo som en sil jo ....Fader heller ...back 2 pampers
Shabby Cheap Chic Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Eller tøybleier... Har ikke opplevd en eneste lekasje.. Har ikke brukt de mer enn 5 uker enda, men hu tisser mye..
anette&tutta mari :) Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Tøybleier!! Ingen lekkasjer:D
3-prinser Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Da er jeg sinna på både Libero OG Pampers. Her er begge helt elendige på natta......lekker jo gjennom nesten HVER natt. Begynner å bli rimelig LEI!!!!
Gjest Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 Vi har akkurat begynt med tøybleier pga sårhet,men har hele tiden brukt libero.Vi hadde en periode da bleiene lakk,men det ble bedre da vi gikk opp en størrelse. Vi er i gang med tøybleier nå,startet i går.Så langt er vi godt fornøyd... Optimist.
MammaTilNick Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 det lakk til oss også!da kjøpte vi en str større som vi brukte på han om natta, og vanlig str om dagen=) og vi bruker libero, for pampersbleiene syns jeg virker litt trange(gutten vår er tynn) + at mine brødre tålte det ikke så jeg tok ikke sjangsen=) men det er jo smak og behag
Motoko Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Har opplevd både sår rumpe og lekkasjer med Libero. Etter at vi begynte med pampers tror jeg kanskje jentungen har vært såvidt sår på stumpen 2 ganger i løpet av over 2 år!!! Ingen lekkasjer heller,så jeg er meget fornøyd.
Madamina Skrevet 5. januar 2009 #8 Skrevet 5. januar 2009 Jeg bruker tøybleier og har masse lekkasjer. Han tisser noe enormt! Og vil ikke stappe inn lassevis med ekstra innlegg. Skal jo være behagelig for tasse. Så skifter annenhver time. Har forhåndsbretta med PUL-cover.
Laybik Skrevet 14. januar 2009 #9 Skrevet 14. januar 2009 Vi bruker tøybleier! Brettebleier, prefold og formsydde med ullbukse utenpå. Har "bank i bordet" ikke hatt en eneste lekkasje!! Anbefales på det varmeste:-)
Krokodillemor Skrevet 15. januar 2009 #10 Skrevet 15. januar 2009 Vi hadde en del lekkasjer med både libero og pampers. Etter vi byttet til Bum Genius sine lommebleier forsvant problemet helt. De har mye bedre sperre så en slipper bæsj oppover hele ryggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå