Gå til innhold

SINNA pÅ LIBERO!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har skiftet 2 ganger lekker jo som en sil jo ....Fader heller ...back 2 pampers

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller tøybleier... Har ikke opplevd en eneste lekasje.. Har ikke brukt de mer enn 5 uker enda, men hu tisser mye..

Skrevet

Tøybleier!! Ingen lekkasjer:D

• 1 måned senere...
Skrevet

Da er jeg sinna på både Libero OG Pampers. Her er begge helt elendige på natta......lekker jo gjennom nesten HVER natt. Begynner å bli rimelig LEI!!!!

Skrevet

Vi har akkurat begynt med tøybleier pga sårhet,men har hele tiden brukt libero.Vi hadde en periode da bleiene lakk,men det ble bedre da vi gikk opp en størrelse.

Vi er i gang med tøybleier nå,startet i går.Så langt er vi godt fornøyd...

Optimist.

• 3 uker senere...
Skrevet

det lakk til oss også!da kjøpte vi en str større som vi brukte på han om natta, og vanlig str om dagen=)

og vi bruker libero, for pampersbleiene syns jeg virker litt trange(gutten vår er tynn) + at mine brødre tålte det ikke så jeg tok ikke sjangsen=)

men det er jo smak og behag

Skrevet

Har opplevd både sår rumpe og lekkasjer med Libero. Etter at vi begynte med pampers tror jeg kanskje jentungen har vært såvidt sår på stumpen 2 ganger i løpet av over 2 år!!! Ingen lekkasjer heller,så jeg er meget fornøyd.

Skrevet

Jeg bruker tøybleier og har masse lekkasjer. Han tisser noe enormt! Og vil ikke stappe inn lassevis med ekstra innlegg. Skal jo være behagelig for tasse. Så skifter annenhver time.

Har forhåndsbretta med PUL-cover.

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi bruker tøybleier! Brettebleier, prefold og formsydde med ullbukse utenpå. Har "bank i bordet" ikke hatt en eneste lekkasje!!

Anbefales på det varmeste:-)

Skrevet

Vi hadde en del lekkasjer med både libero og pampers. Etter vi byttet til Bum Genius sine lommebleier forsvant problemet helt. De har mye bedre sperre så en slipper bæsj oppover hele ryggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...