Gå til innhold

hvor ofte dier deres babyer på ca. 1 mnd.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her ammes det annenhver time ca, Synes det er litt ofte.. Og hun dier bare ca. 10 min. på en pupp. Hvor ofte og hvor lenge dier deres barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på samme måten, bortsett fra at det kan gå så lite som en time mellom måltidene på dagen... Om natten kan han unntaksvis strekke det til tre timer. Han er mett etter 5-10 min. Morsmelken er lett fordøyelig, så de blir jo mye fortere sulten enn de som får kun mme. Heldigvis lærte jeg fra førstemann at dette går seg til, så jeg stresser ikke med det.

Skrevet

Samme her. 10-15 min på en pupp. Annenhver time om dagen og tredjehver time om natten. Gutten min blir fem uker i morgen.

Skrevet

ok, godt å høre at det er flere i samme situasjon!

hun spiser ikke så ofte på natta nei. kanskje hver 3. time...

Skrevet

Jenta mi fikk også ofte pupp da hun var 1 mnd. Mange ganger lå hun på puppen hver time og om kvelden kunne hun henge i puppen omtrent hele kvelden. Om natten kunne hun fint sove mellom 6 og 9 timer uten mat.

Skrevet

Det varierer selvsagt, men så ofte som hver annen eller tredje time på dagen. På natta kan hun sove i fire timer av gangen om hun har spist godt, men det skjer ikke hver natt. Som oftest dier hun hver tredje time på natta, men drikker ofte bare i ti minutter før hun sovner igjen.

På dagen og kvelden spiser hun mer, og tømmer vanligvis ett bryst før hun tar litt av det neste også. Hun bruker kanskje tjue minutter tilsammen på å spise.

Skrevet

jenta mi på 5 uker vil ha mat ca hver 2 time. På natten våkner hun sånn ca hver 3 time for å få mat. Gleder meg til hun sover lenger. Har begynt å vent henne på smokken nå da, så får håpe hun sover lenger med den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...