Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte hipp 2 i dag, til jenta mi. Det er jo fra 4 mnd, hun blir 4 mnd den 7. november. Nå ble jeg usikker på om det går fint å gi henne denne allerede, eller om jeg bør vente? Hva tror dere? Hun har aldri fått mme før, bare mm.

Kjøpte hipp mest fordi nan bare kom i kilospakninger, hvilken er best, tror dere? Såg de hadde småfolk også...

Skal gi henne mme i kveld, da jeg mistenker at jeg ikke har nok melk. Hun våkner hver time om natten pg vil ha pupp, pluss at hun ikke roer seg om kveldene før elleve-tolv tiden. Håper dette hjelper...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn jeg har forstått det, så skal HIPP 2 kun brukes som tilleggserstatning...altså hvis barnet ditt spiser mest fast føde og skal få litt mme i tillegg. HIPP 1 er den du skal bruke dersom babyn fortsatt får mest mm/mme. Så jeg ville nok ikke gitt HIPP 2 i kveld, men prøvd å få bytta den i morgen.

Gutten min har måttet få mme siden han var 2 uker og vi begynte med nan. Da han var rundt 2 mnd bytta vi til HIPP for å se om det kunne bli bedre i forhold til gulping! Uansett er vi hvertfall mer fornøyd med HIPP enn nan, da avføring og magevondt endra seg drastisk til det bedre!! Gulpinga er det litt så som så med ennå...hehe:) Småfolk har vi ikke prøvd!

Håper du finner ut av det! lykke til:)

Skrevet

Ja HIPP 2 er ikke morsmelkerstatning, skal kun brukes som drikke til fast føde, som når vi drikker melk på en måte. Så prøv å få byttet til HIPP 1 i morgen. Veldig forvirrende denne HIPP 2, siden NAN har en 2 som er fra 4 mnd. Jeg vurderer å skrive til HIPP om denne. :-)

Skrevet

Takk for svar, dere. Har søkt litt på nettet nå, og ser flere sier det samme som dere. Veldig forvirrende ja, på pakken står det at den kan brukes som et tillegg for mm eller barnets øvrige kosthold...så jeg tolket det som en morsmelkserstatning. Tenkte bare det kanskje var for tidlig med 2, jeg.

Får prøve å bytte den i morgen, da, og sove med puppen ute en natt til, hi hi...

Skrevet

Hadde jo sikkert ikke gjort noe om du hadde gitt henne det i natt, men dumt å måtte åpne pakningen å kjøpe ny i morgen. Uff, skjønner det er slitsomt hvis hun spiser hver time på natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...