Gå til innhold

Kveldstreff i Tromsø by denna uka?=)

Anbefalte innlegg

Heia alle ihop!

Skal vi ha oss en date torsdagen klokka 19? Forslag tel plass?:) Eg syns EGON va toppers (ja, isbita va fantastisk der:)), skal vi ta oss en tur dit eller e det nån andre forslag? Les at nån har bidd sjuk av å ha vært der, så deførr må eg høre me dokker andre hormonelle:)

Lena

Fortsetter under...

heia gravida81

Der va du. Venta at du skulle komme på Mandag. Va jo så spent på hvordan det gikk hos legen.???

Kan desverre ikke komme på noen kveldstreff Torsdag, har en gutt som blir 4 år denne dagen. Kem vet, kanskje vi sees på føden før den tid ! :) Hvis ikke håpe æ vi sees på formiddagstreffet på Mandag.

Karen

Heia :-)

Litt usikker på om æ rekk på torsdag. Om æ rekke det duppe æ innom uansett kor det blir..

Har ikke blitt sjuk av maten på Egon, men temmelig dårlig en av gangan på Cafe sånn, og på Åpen bar. Trur ikke det har så mye med plassen å gjøre, helst æ som har reagert litt på ting i maten. (Hvitløk og olje.. :-)) E vel ikke alt kroppen e like glad i å få putta i sæ i disse tider :-)

nei, inga fødsel her! men kanskje snart??? *håpe*

Vil dokker ha det imårra heller? Samme førr meg, eg e me uansett kordan dag=)

Kom me ønska:)

PS! Marit, gjerne Grunder:) Men torsdag e det vinkveld der! Gjør det nokak eller?

Bare sett opp treff. Folk kommer dit det e satt opp uansett.

Hei Lena. Kor det gikk med kløen, du e jo tydeligvis ikke satt i gang. E det blitt bedre? Vi blei nemlig litt spent når du ikke kom på mandagen.

Ho andre Marit (med termin 29. november).

Annonse

Hei Igjen :-)

Har fiksa så æ rekk det om det blir på torsdag. Mulig æ komme Litt senere, men..

Hm, må jo innrømme at det hadde vært veeeeldig godt med en jordbær shake på Grunder :-) Men, spiller ingen trille for meg hvor det er.

Monica

• 2 uker senere...

Heisann folkens.

Jeg er ny på BIM, og lurer på hva disse barseltreffene går ut på? Er selv fra Tromsø, og i uke 15. Ut fra det jeg kan lese i denne tråden, så er dere langt på vei og like før dere venter deres skatter.

Noen som vet om det er gruppe for min svangerskapslengde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...