Gå til innhold

Gravid etter 6,5 års prøving

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg håper jeg får bli her inne med dere leeeenge, men har ikke våget å slippe jubelen løs ennå.

Er gravid med nr.1 og har termin 19. juni. Skal til gyn den 31. okt. og får da en mer presis termin.

VIl gratulere alle slitere som er blitt gravide!!!

(Vet hvor vondt det er å slite med dette)

Mitt høyeste ønske for alle her inne er at vi alle må bære fram nydelige friske babyer og være med god helse og ha stor glede og lykke i livene våre framover :-)

Klem!!!

Fortsetter under...

Gratulerer! Det er jo helt fantastisk :-)

Jeg vet litt om hvordan dere har det - men vi kom bare til 4,5 år før vi fikk den positive testen (tja, egentlig blodprøven - lurer litt på om jeg skal ta en CB digital bare for å se at det står gravid der ;-) )

Skal vi se, men termin 19.juni, da er du vel snart 7 uker på vei, eller? Utrolig deilig å høre om historier som din, Liljekonvallen.

Vi satser på at vi begge to får bli kjent i mange måneder her inne. Jeg runder bare 5 uker imorgen, så det er tidlig enda.

Kos dere i alle fall masse med spiren!

Ja, det er utrolig at dette endelig har hendt meg, så jeg håper bare det går bra, har svidd av 5-6 forskjellige sorter tester, og nå på siste CB i går kom den loddrette streken i Testruta opp først av alle, så det er ingen tvil om at jeg er gravid, men jeg er så spent på om alt er ok der inne, vil så gjerne se hjertet som slår på fredag :-)

Ja blir kjekt å følge dere andre her inne!!! Det er spennende dette kjenner jeg :-) Er faktisk i skrivende stund litt kveldsuggen, tror jeg tar meg en duo-yougurt :-))) Nam nam..

;-)

Da har jeg vært på min første UL og så hjertet slå, men det var faktisk 2 hjerter som slo! Fikk se to huleboere med tykk skillevegg mellom :-)

Håper så inderlig at de holder seg der inne! De var ca 9 mm lange. Skal ha ny kontroll den 28. november.

Har hatt litt lyserosa/beigehvit utflod, og for litt over en uke siden blødde jeg 2 skjeer ca, men alt så fint ut sa gyn., så jeg tenker positivt og gleder meg til jeg er over 12 uker på vei.

Håper jeg slipper mer farvet utflod også, for det gjør meg så nervøs

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...