Gå til innhold

flere rundt uke 24?

Dodlimammatil2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja:o) 24+3

Jeg kjenner utrolig mye liv. Hele tiden, nesten litt for mye til tider. Syntes og jeg kjente mest på ene siden (høyre), der gutten ligger - han er noe større enn jenta. Var på kontr på fredag og var da litt spent i forhold til hvordan jenta hadde det. Men alt var supert!

Så jeg slår meg til ro med at hun bare er mer bedagelig.. Jeg kjenner henne og,, det er ikke det - men i forhold til gutten er hun veldig rolig.

Jeg er i uke 23 og tror jeg begynner å kjenne at det er to. Jeg har også engstet meg for at det bare er den ene jeg kjenner(at det kan ha skjedd noe med den andre), men nå syns jeg jeg kjenner såpass mye liv og så spredt at det ikke kan være bare en som gjør alt det.

Det er den i venstre side som lager mest liv. Ser for meg en sterk, vill gutt. :)

Skal i morra på UL og da får vi kanskje vite kjønn og størrelser osv. Gleder meg!

ja jeg vet jo at det er en av hver, og at en av de er bittelitt større enn den andre. Så jeg er redd for at gutten, som er minst ligger nede i en krok for seg selv og sparker lite... men begge lligger også i tverrleie noe som sikkert gjør det enda mer forvirrende å kjenne hvor de sparker.

Jeg føler det går sånn opp og ned med hvor mye action det er, mest om kvelden tror jeg...

Kjekt å høre med andre som er like langt hvordan dere opplever svangerksapet! Jeg begynner å bli tung nå synes jeg, er sykemeldt 25 % nå, og blir 50 % neste uke, og begynner å innse at jeg ikke har noe valg.

Jeg har kjent mest liv på venstre siden helt til de siste dagene, for nå kjenner jeg mest liv på høyere side isteden. Gutten er litt liten,har litt lite fostervann og han ligger på høyere siden. Jenta som alltid har vært ganske aktiv på venstre side har plutselig blitt ganske rolig. Var på kontroll på sykehuset i går og fikk beskjed om å følge med på spark, men tror de mente gutten da pga at han har litt lite fostervann. Men blir jo litt bekymra når jeg ikke kjenner noe særlig på den ene siden. Pleier å ta fram doppleren bare for å høre om det er hjerteslag der inne, jeg pleier å bli litt beroliget av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...