Lina08 Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Min virker å synes det er stor stas med en gang hun kommer oppi vannet, men blir fort utålmodig..blir som regel bare 5 minutter eller så... Liker deres å bade?
anette&tutta mari :) Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Snuppa mi liker veldig godt å bade (er 3mnd nå). Vi bruker vel en 10-15 minutter ca. Blir sikkert lengre når hun kan sitte selv da regner jeg med.
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Tulla elsker å bade, og det varer alt fra noen få minutter til 20 minutter omtrent, alt avhengig av hvor trøtt hun er (vi gjør det som del av kveldsritualet). Hun har to badeender, men det morsomste er egentlig badetermometeret. Og så elsker hun å se seg selv i speilet (badekaret står foran speilet) :-)
Saaski Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Vi bader gutten vår hver kveld (del av kveldsritualen), men derfor bare 5min..Han liker det veldig godt.Han har en badebok og en liten badebjørn..Badethermometer(en skildpadde) er også veldig morsomt for ham:-)
ani84 Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Her bader han i ca ett kvarter,veldig glad i det. Jeg får gå til innkjøp av noen badeleker jeg også tror jeg,det er nok stas:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå