Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Vet det er helt søkt dette her, men min mor pleide å synge en godnatta-sang hvor jeg mener det var en politimann i et vers. Den var så fin, men min mor klarer ikke å komme på hvem det er (ikke så rart kanskje). Er det noen som har anelse?
MissUnderCover Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Tror du Ole Lukkeøye kommer nu, jeg har lagt meg og jeg venter kjære du. Mine hender har jeg vasket, aftenbønnen har jeg bedt, og jeg kjenner nu at jeg er ganske trett. I den drømmen som jeg drømte i går natt jeg var stor en politi som stod på vakt. Guttene de var så redde, tok av lua si for meg. Det var så morro, ja den drømmen likte jeg. eneste jeg kommer på er denne som har politimann..
Supermamm Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 her er hele sangen om det er denne... Lillegutts dag er slutt leken er nå forbi øyet er trett og kinnet matt "mor, tror du jeg får besøk i natt? Har jeg vært snill hele dagen i dag? Det æ'kke så greit må du tro. Si til Lukkeøye at jeg har vært snill... -du kan kjære mor om du vil!" "Tror du Ole Lukkeøye kommer nu? Jeg har lagt meg og jeg venter, kjære du. Mine hender har jeg vasket aftenbønnen har jeg bedt og nu kjenner jeg at jeg er ganske trett!" "Se den drømmen som jeg drømte i går natt... Jeg var stor, jeg var politi og sto på vakt. Guttene de var så redde tok av lua si for meg det var så moro...ja den drømmen likte jeg!
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Å, tusen tusen takk, det er den! Å, det var koselig å finne den igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå