Mamsen86 Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Vesla var litt for liten i fjor, men tenkte at det kanskje kan bli litt morsomt i år! Men hva puttet/putter dere som har hatt/har to år gamle jenter i den? :-) Litt tidlig kanskje, men får vel begynne snart hehe :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 det var noen på "modne" som hadde gitt bort en boks 1. des og samlet duplo oppi den litt duplo hver dag! det går ann, det er fint! hårstrikk? spenner? strømpis? pepperkakeformer? tegnesaker en liten blokk. en karamell....
Vimsaaa Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Det jeg har kjøpt foreløpig er, pepperkakeformer, en liten veske, klistremerker, en liten boks til småting, hårspenner, men har mye igjen, litt godis på lørdager tenker jeg.....
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Gutten her i huset har et lekekjøkken som er veldig populært. Så jeg tenkte å kjøpe en pakke med forskjellig 'ferdigmat' / 'plastmat' og pakke inn en og en. Eventuelt kjøpe en pakke med forskjellige safari / jungedyr i plast og pakke inn en og en. Også litt snop på helg. Har ikke tenkt at det skal være store ting i den eller dyre ting, men noe som er gøy å pakke opp bare og noe han kan ha glede av.
Ksenia & Anjem Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Vi har Lego kalender til 4 åringen vår, samt en Cars sjokoloade kaledner
Mamsen86 Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2008 Det lekekjøkken-greiene var en god idè. Har lekekjøkken her også som er veldig, veldig populært! Hjertelig jenter, nå fikk jeg noen gode ideèr her! :-D
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har kjøpt dvder, little people figurer ( på ski storsenter har de mange ulike i et langt rør), en lekeklokke, sokker, pysj, undertøy med favorittfiguren hans på, og så blir det godis på lørdagene:)
Mamsen86 Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. oktober 2008 Aaah, hjertelig! Enda fler fantastiske idèer! Kanskje jeg nå har en unnskyldning til å kjøpe alle de beste Disney klassikerene? ;-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå