Lillekatt2ivf:-( Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Snakket med Riksen nå, skulle ringe inn mens.. (har ikke fått den enda, har bare blødninger, men ikke smerter, regner med at jeg får mens på lørdag), og trodde vi kanskje skulle få første forsøk i desember, for det var det vi ble forespeilet når vi var der 1. oktober... Men akk nei, siden jeg hadde fått mensen den dagen vi var der (1. oktober) så mistet jeg på en måte en måned og når jeg ringte inn i dag viser det seg jo at uthenting hadde blitt i juleuka, og det kunne de ikke, så dermed må vi vente til uke 4. Så innmari flott!!!! SNØFT! vet det ikke er sååå lang utsettelse i det store og det hele, men nå har jeg venta så forbanna lenge, så jeg er møkk lei! Jeg gir opp hele dritten, kjøper meg ei bikkje til.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Kunne du ikke få spraye litt lengre å ta uttaket i første virkeuken i januar da ? )
øynesomtinntallerkner Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Den der evinnelige ventinga er til å bli sprø av. En venter jo på alt, mens livet fyker forbi føles det som. Det var enklere å skaffe seg hund ja:)
kruttønna Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har også måttet vente en ekstra måned et par ganger pga stor pågang på klinikken eller pga helligdager - det har føltes sååååå lenge og frustrerende. Men du! Ikke gi opp! Kjøp deg ei bikkje og ha fullt fokus på den - så slipper du litt av tvangstankene rundt prøverør - så er du igang rett på nyåret.
Lillekatt2ivf:-( Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2008 hehe, jeg har en bikkje fra før! ;-P Jeg må jo vente ekstra lenge fordi jeg "var flink" og fikk mensen 1. oktober... Vi skulle nemlig melde inn første mens, og da ble ikke den 1. oktober med, fordi det var den dagen vi var der. Takker og bukker. Spurte ikke om å få spraye lenger, det virket ikke som det var noe mulighet. Hun spurte om jeg kunne i uke 4... EEEEH; har jeg noe valg?!?!?!?! ÅÅÅÅÅÅ, sint sint sint og lei meg!!! Jeg har jo ikke troen på at det går fra før, så det her understreker liksom bare mine negative spådommer. Er det lov å kjøpe seg et par sko som trøst?
♥ lillemin ♥ Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Er det sant??? Jeg har også fått beskjed om uthenting i desember, men har ikke begynt med spray eller noe enda... Syns informasjonen er for dårlig, vet ikke helt hva som venter meg. Trist for din del da, skjønner at du var klar for å få det da du skulle - og ikke på nyåret. Man er liksom innstilt på at det skal skje når man har fått beskjed om det, særlig når det er en såpass stor påkjenning psykisk! Lykke til!!!
Lillekatt2ivf:-( Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2008 De sa jo tidligst i desember da, men legen gav liksom utrykk for at det var ganske bænkers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå