Julimams Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Fant du ut av hva det var eller? Ser de innimellom jeg og, men jeg bare tar de ut, flyter jo på toppen...
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Så rart.. Har brukt HIPP i 6 mnd uten å se en brun prikk....
Spent!!:) Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 har brukt HIPP i vel 2mnd og jeg har heller ikke sett disse brune prikkene! Men ser du de i pakka mens det er pulver, eller i melka etter det er blanda ut?? å datoen regner jeg med er sjekka ut?? hmmm...merkelige greier...
Spent!!:) Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 sorry...hehe! ser du skriver de flyter på toppen så da er d i ferdigblanda:) men hvilke flasker bruker du da?? kan det ha noe med d å gjøre da?
Angie77 Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Vi har brukt Hipp i 5 mnd nå. Har sett en og annen brun prikk flyte øverst i flaska av og til. Hun har ikke blitt syk av det, men lurer på hva det er...
Julimams Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2008 Gubben hadde sett de innimellom han også. Er liksom bare nå og da. Og vi koker vann og flasker, så det er ikke derfra. Pulveret er jo frysetørret og sikkert bestrålt, så det er nok ikke farlig. Det er bare så snålt med noe brunt som flyter i melka. Kanskje det brune er der økologien kommer inn i bildet, HAHA:P (Sorry, dagens dårligste vits=)
3-prinser Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 Julimams *Lille Ellen* .......jeg har sendt deg en personlig mail.
3-prinser Skrevet 28. oktober 2008 #8 Skrevet 28. oktober 2008 Det er brune partikler som flyter på toppen, ja. Mulig det ikke er noe farlig, men det er jo ikke akkurat noe delikat da. Sendte en mail til leverandøren, og de engasjerte seg veldig i saken og vil gjerne sjekke det ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå