Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Linemor det var jeg som skrev at jeg skulle ta eggeløsnings sprøyta mandagen, men det er jo selvfølgelig feil, skal ta den i kveld 21.30 og skal på uttak tirsdag kl 08.30.

Fikk dere også piller i en pose, 3 paracet og en som jeg ikke husker hva heter???

Dere som har gjort dette før, funker dette??

noen som holder til i tromsø her inne i gruppa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke fått noe paracet. Det er sikkert de du skal ta en halvtime før uttaket? Og en liten valium eller noe? Regner med jeg får de når jeg kommer på klinikken.

I dag er jeg ute å kjøre psykisk, var en bagatell her i dag morges som utløste en skrekkelig runde med grining. Uff føler kroppen er helt tom, men prøver å finne det humoristiske i det...(finner det ikke enda).

I kveld er det sprøyte, jenter, hold ut:))

Skrevet

jeg skulle ta pillene klokken 7.30.. :)

Jeg er å helt ute psykisk, kjenner jeg bobler over av ingen grunn.. tenker etter på at oi, det var et dumt utbrudd.. Men mannen min forstår heldigvis grunnen så blir jo tilgitt å han lager ikke noe stor sak ut av en utblåsning, veldig hensynsfull er han.. :) gleder meg til å ikke lenger få så mye tilskudd av hormoner slik at jeg blir "meg selv" igjen..

Skal kjøre han til hannes uttak i morgen, så er veldig spent på det også!

Skrevet

Snodig at han skal ha uttak en dag før deg..?

(griner litt fordi jeg ikke har mer fuglemat til småfuglene)

Skrevet

Jeg har heller ikke fått noen piller på forhånd. Får de når vi kommer på klinikken, vanligvis.

Nesten godt å lese at dere også er ute og kjører psykisk....

Skikkelig dårlig start på dagen her også. Linemormannen er verdens snilleste og tålmodigste, men av og til får han også nok. Det renner over for ingenting i dag.... Føler meg som en hormonell dramaqueen :)

Tror nok det er en kombinasjon av hormoner og forventninger til denne uka, og den tøffe rugetiden. Æsj. Tøffe dager det. Men vi får tenke positivt, for det er verdt det når det blå krysset lyser mot oss, før eller siden.

Skrevet

Ja han skal ha sånn direkte uttak, fra tekstikkel..

er visst nok kjempe vondt, men pleier å trøste han med det at det sikkert er verre å føde de her babyene!! ;)

Skrevet

Det må de tåle, mannfolka:)

Nå er jeg klar med sprøyta om en halvtime.Eggløsningssprøyta.Den ligger der og venter, jeg skuler bort på den.Jeg knuste den ene ampullen når jeg skulle åpne den så det kom glasslår i pulveret og den gikk i søpla.Heldigvis hadde jeg kjøpt og betalt for tre.For jeg får jo SIKKERT ikke bruk for de andre:) .Shit å nervøs jeg kjenner jeg begynner å bli.

Skrevet

off jeg gruer meg litt til i morgen!!!

Har jo akkuratt lest innlegget om egguthenting, men alikevel, MEN vet jo at det kommer til å gå bra, håper bare de egga dem så på fredagen enda er der.. :)

ang egg.sprøyta, den var vond, synes spissen var altfor kjokk!! men men..

Skrevet

Da er bilen pakket og vi drar!!

Er vel tre timer kjøring. Tenker på dere i dag, lykke til.

Får ha oppsummering i aften:)

Skrevet

Hei alle sammen

Så var uttaket gjort og det ble bare 5 egg ut :-/

Håper så inderlig på ett bra svar i morgen.

Hvortdan har det gått med dere andre????

Skrevet

Hei alle sammen:) Korleis har det gått med dere som har hatt uttak i dag? Eg hadde uttak igår, fekk ut 10 egg.Det var fleire der men det gjorde så vondt at eg ikkje klarte meir, litt skuffa over meg sjølv men men, fekk ekstra med smertestillende også så litt rart. Men ringte ned i dag og då hadde 8 egg blitt befruktet:):) Så håper de holder seg fine til torsdag, då blir det innsetting:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...