Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei lager en tråd for oss som skal ha innsettning i uke 46.

Jeg starter på sprøyter i morgen 29 / 10 og skal ha ul 07/11 forventet uttak i uke 46

Jeg holder til i Haugesund og mitt 4 ICSI forsøk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo meg da, men jeg må ha mensen innen i morgen tidlig for å henge med på tog 46:)

Skal egentlig begynne på sprøyter i morgen ja.

Lurer på om det hjelper å hoppe opp og ned?

Skrevet

Hei d.nissen

uff får jo virkelig håpe at den kommer nå i kveld eller i natt, skal krysse fingre og bein for deg :-)

He he he ja prøv og hopp litt opp og ned og kansje ta en omgang med mannen, det har fungert for meg :-))))))

håper jeg snart hører fra deg igjen med ett positivt svar....

tvi tvi

Skrevet

JIIIIIIIIIIIIIIIIPPIIIIIIIIIIIIIII

Utrolig! Mensen kom i dag tidlig, jeg har satt min første sprøyte:))))))))))))))

Plutselig smiler verden, det er en berg og dalbane he he...

Skrevet

Sååååå gøy Jippi dette blir spennende.....

Når har du innsettning???

:-))))))))

Skrevet

Det blir vel bestemt på ultralyd neste fredag, håper det går bra med oss begge

Skrevet

hmmm vi er jo på samme dag så jeg nettop, jeg starter også med sprøyter i dag og skal på UL neste fredag,, ikke værst........

Hvor hører du til?

Jeg er jo litt redd for sprøyter da så jeg må jo så klart ha noen som kan stikke på meg, har sprøyteskrekk allikavel om ikke dette er noe til sprøyter da he he

Håper det går bra for oss begge denne gangen

Skrevet

Porsgrunn her, du da?

Jeg stikker med glede he he.

Føler meg i toppform i dag, kanskje det alt hjelper at dosen spray er redusert, trodde min siste time var kommet her for et par dager siden.

Så gjenstår det bare å se om det blir noe resultat av dette da.

Eller om vi må i gang igjen. Men da tar vi det som nok en utfordring.

Har gitt meg selv frist til jeg er 39, har ikke lyst å få barn særlig seinere enn det.

Har jo alt fått en liten gutt, ved ICSI, så jeg er uansett kjempeheldig:)

Skrevet

He he jeg ser jo hvor du holder til:)

Skrevet

hvor mye spray tar du nå etter sprøytestart?

Jeg har hatt 2 forsøk i Porsgrunn tidligere og da sprayet jeg 2 doser 3 ganger om dagen og etter sprøytestart så halverte jeg spraydosen, men etter jeg kom til Huagesund så har jeg bare sprayet 1 dose 3 ganger daglig og gjør det helt til UL. Synes det er så rart at det er så forskjell.

Ser vi er like gammle også he he......

Skrevet

2 spray morgen og to kveld frem til sprøytestart og nå en spray morgen og kveld.

Gamle...?

Hvem?

Er det noen som er gamle her..?

hehehe

Skrevet

prøver og holde denne på 1 siden i håp om at vi er flere som skal i uke 46.

Hvordan gå det med deg d.nissen?

Skrevet

Hei på dere:) Viss me er riktig heldig så får me også uttak-innsett neste veke.Skal inn til ul i morgon, er på sprøytedag8 i dag.Var på ul på mandag også og fekk beskjed om at det var fare for overstimulering og blei satt på ein lavere dose så no er eg veldig spent på morgon dagen:) Blir kjempe skuffa viss det blir avbrutt no . Har hatt eit forsøk før då blei eg også overstimulert og veldig dårlig, men fekk ein flott gutt også:):) Lykke til jenter, spent på å høyre korleis det går med dåke:)

Skrevet

Heia :)

Hører visst til her jeg også :)

UL i morgen, og forhåpentligvis uttak/innsetting neste uke, uke 46.

Kjekt at vi er flere, får håpe på positiv test for alle :))

lizz75, hvordan går det?

Skrevet

Hei hei jenter :)

Hvordan har det gått med dere på UL i dag?

Vi skal ha uttak tirsdag og innsetting torsdag eller fredag. 14 follikler hadde jeg, glad og letta nå :)

Vi setter inn kun ett egg denne gang, siden vi alt har tvillinger og de er små enda. Enn med dere?

Vi skal kun ha positive tester i uke 46-gjengen :))

Lykke til til dere alle.

Klem fra

Skrevet

Halloooooooooooooo:)

Tjohei!

Var på ultralyd i dag, må gå en dag ekstra på spøyter, skal til uttak til tirsdag. Hvordan ligger dere an?

Jeg er så utrolig distre for tiden, det er et mareritt å være på jobb, jeg klarer ikke konsentrere meg om noe som helst. Akkurat som om det er helt tomt i skallen! Håper det er en bivirkning av medisinene, ellers har jeg langt fremskreden demens allerede.

Huff jeg gruer meg litt til neste uka, tenk hvis det ikke blir noe befruktede egg osv...

er litt tom for krefter nå kjenner jeg:)

Phu... jeg vil gjerne sette inn 2 egg hvis det blir mulig....

Skrevet

Hei jenter...

Så gøy at vi begynner og bli en gjeng her inne.

Velkommen til dere nye..

Jeg var på ul i dag og jeg måtte gå 2 dager ekstra dager på sprøyter men hadde 6 egg på en side og 4 på andre så det var jo kjempe bra. skal ha uttak på tirsdag og inn på torsdag :- ))))) vi setter inn 2

d.nissen. du trenger ikke grue deg for dette går bra, krysser fingrene vet du.

Jeg er også ganske sliten og tom for tiden så det er nok medisinene..

Tror neste uke blir en bra uke for alle oss :-))

Skrevet

Hei!

Jeg hiver meg inn her jeg!! :=)

Jeg var også på UL i dag, hadde bra med egg på begge sider, Skal sprøytes 2 dager til og spray frem til og med søndag! så eggeløsnings sprøyta Mandag kveld. Uttak TIRSDAG. (innsett dag fikk jeg ikke, men renger med torsdag fredag.) Mannen min skal på UTTAK mandag så han er jo kjempe spent han også, han er veldig glad for at jeg er kjørbar da! :)

KRYSSER alt jeg eier å har for at vi alle får disse spirene til å feste seg... :) Hadde vært den beste bryllups gaven min! :)

klæm

Skrevet

Hei igjen uke 46 ere:) Var på ul i går og fekk glad nyheten om at alt ser bra ut, litt mange egg, kanskje mærmere 20 stk og mange av de ganske store. Kjenner godt at de er der, føler meg som den verpe hønsa:) Skal ha uttak på mandag, kjenner eg kvir meg veldig, var veldig vondt sist gang.Trur eg ber om meir smertestillende denne gang. Er sliten no, fått innfluensa og på toppen av alt, får berre håpe min mann holder seg frisk og rask til mandag:) Blir hvertfall ei veldig spennende veke:) Lykke til alle sammen:)

Skrevet

God kveld igjen:)

Jeg skal ha uttak tirsdag men sette sprøyta søndag kveld 23.15.

Hadde 7 follikler, eller hva det heter. Noen var litt små, etter som jeg skjønner.

Sist tror jeg at jeg hadde 11, grøss og gru her er man på nedadgående...

Det er veldig spennende nå for oss alle her inne!

Jeg har denne ekle dommedagsfølelsen, men det må en jo regne med.

Vi må holde hverandre oppdatert.

NOEN av oss vil lykkes, det er gøy å tenke på:))

Skrevet

Hei igjen alle :)

Så flott at alt ser bra ut for oss alle sålangt :))

Tenk, noen av oss blir gravide denne gang, utrolig rart å tenke på.

Et spm: jeg skal ha uttak tirsdag kl. 10.30.

Skal sette eggløsningssprøyte søndag kveld kl. 22.30.

Hva med dere andre, når settes eggløsningssprøyta?

Mente jeg leste en plass her at noen satt sprøyta dagen før uttak?

Klem

Skrevet

Jeg skal sette den 23.15 søndag og uttak tirsdag 10.15.

Skrevet

Hei Linemor

Jeg skal sette eggløsningssprøyta i morgen søndag kl 21 og har uttak tirsdag ca kl 08.30

Er vi flere som hører til i Haugesund??

Tvi tvi alle sammen

Skrevet

(god morgen)

Skrevet

God morgen alle :)

I kveld er det eggløsningssprøyte gitt :)

håper: vi skal til Hausken i Haugesund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...