Gå til innhold

dere med barn som er ca 80 cm- hvordan str har dere kjøpt i reima?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..vi har kjøpt 86 men den er litt stor..:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er den alt for stor så må du vel ha en mindre da, i str 80.... Og det store problemet var........?

Skrevet

Jenta vår er 78cm, kjøpte 80. Den i 74 var akkurat passe, kunne blitt et par cm lengre i den. 80 er litt stor, men ok.

Skrevet

sa jeg at den var sitat: altfor stor????

nei...

sa jeg at jeg hadde et problem???

nei...

Skrevet

Merkeligt...At de fleste som er frekk i kjeften ALLTID er en anonym :P

Men ja :)

Gutten her er rundt 80 - 82 høy vill jeg tro(en stund siden vi har vært på HS nå)

Jeg kjøpte 80 i hans Reima, og den passer akkurat men om han skulle vokse noen cm i vinter så vil den passe fordi:), men han kunne ikke hatt 86 det hadde han ikke klart å gått i :)

Skrevet

Vi har kjøpt 92 til jenta vår på 16 mndr. Hun er 81-82 cm. Den er litt stor. Hun har brukt den på lekeplassen, men jeg synes hun beveger seg bedre i en arvet dress som sitter perfekt. Vi venter derfor noen måneder med å ta den i bruk.

Skrevet

Gutten min er 75-76cm, og jeg har kjøpt i 80. Den er fortsatt ganske stor til han, men ble anbefalt å kjøpe det for da holdt den lenge:)

Skrevet

Mini er ca. 84 cm og har dress i str. 80. Passer akkurat, men frykter at den kan bli i minste laget utover vinteren.

Skrevet

Min er 80 cm og har god plass i str. 80. Kommer helt sikkert til å passe vinteren igjennom.

Hun er tynn og spedbygd, og det har jo også litt å si, men Reima er generelt stor i str.

Skrevet

Min 1-åring er 78 cm og jeg har kjøpt Reima i str 80. Den er alt for stor per dags dato, men om 1-2 mnd er den sikkert fin..:o). Alle sa jeg måtte kjøpe 86, men jammen er jeg glad jeg ikke gjorde det.

Reima er stoooooore i str.

Skrevet

Lillebror var 80 cm for 2 mnd siden når vi var på kontroll, og har strukket seg litt siden da.

Jeg kjøpte str. 86. Han går ikke enda og er litt rund i kanten, så trekker kanskje litt den veien også. Jeg kunne ikke hatt str.80 da måtte jeg kjøpt ny i alle fall før jul. Den er litt lang på armene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...