Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten jente på 3 mnd som går under kategorien storgulper. Bruker minst 20 smekker og det samme antallet kluter i døgnet. I tillegg gulper hun på mine og andres klær, på sofa, gulv osv. Man kan si at hun virkelig markerer reviret sitt..hehe..

Det er egentlig blitt en vane at hun gulper så mye, men blir kjekt når det blir mindre av det. Når kan vi regne med at det begynner å avta? Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt på 3 måneder gulper også mye. Det gjorde storesøsteren hans også, men husker ikke når det avtok....Kanskje noen andre husker bedre enn meg...

Skrevet

Hehe, kjenner meg igjen her ja. Herregud så mange bodyer, gulpekluter og våre klær vi vasket de første 4 mnd. Men da hun begynte med fast føde ble det myyye bedre. Hun er nå 7,5 mnd og får 3 faste måltider måltider om dagen. Hun kan enda gulpe, men det er i mye mindre mengder og absolutt sjeldnere enn før. =)

Skrevet

Her ble det betraktelig bedre rundt 8 mnd. Men gulper enda, 9.5 mnd.

Skrevet

Stor forbedring de siste ukene. 8 mnd.

Skrevet

Mye bedre nå, men gulper fortsatt ganske mye og gutten vår er 11 mnd. Jeg er mildt sagt drittlei av å vaske gulvene heeeeele tiden og sofaen bør nok byttes ut når han kommer over denne gulpingen ja:) Tror det kom seg noe når vi gikk over til fast føde. Gulper mest av MME og når han driker mye vann. Hjelper også å ikke la ham spise så fort.

Skrevet

når babyen finner ut av det med matmengde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...