kruttønna Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg ruger på 12. dagen og er fristet til å teste - vet ikke om jeg kommer til å gjøre det... Da kan jeg fortsatt leve i håpet. Noen med erfaring?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Rugedag 12 er jo 14 dager etter befruktning, og med mindre du har brukt hcg støtte vil testen være reelt positiv om den viser positivt... )
øynesomtinntallerkner Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg tok test på rugedag 13, men den var negativ selv om jeg var gravid...
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Som jeg skrev- om testen viser positivt,er den reelt positiv. Nevnte ikke noe om negativ test,da noen kan produsere hcg senere enn andre. Så spørsmålet er egentlig om hvor lenge man klarer å vente. Personlig synes jeg det er greit å forholde seg til den testedagen klinikken gir.De fleste som ikke lykkes vil da oppleve blødning før negativ test... Hilsen
kruttønna Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2008 Takk for svar begge to! Jeg hører til Ullevål og der avtales ingen blodprøve - bare at man tar test selv. Dog anbefaler de at man venter en uke etter endt crinone-kur, som er imorgen - men jeg kjenner at jeg er litt utålmodig.....
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 En uke etter endt crinone -kur ? Betyr det at du er på rugedag 21 eller noe ? I såfall er det vel ikke mye å vente med... ) Lykke til ,det lover jo bra godt om ikke mensen har kommet til nå da !!
kruttønna Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2008 Neida --- jeg er litt kjapp til å skrive, ser jeg. Jeg ER på rugedag 12 og blir ferdig med crinone imorgen - så skal jeg liksom vente til neste onsdag med å teste.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå