Gå til innhold

kan man bli dårlig a å farge håret??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tviler på at d er derfor.

Selv var jeg hos frisøren å stripet håret nettopp og hun sa at siden jeg var gravid skulle hun ikke ta farge helt inn til hodebunnen. Det er bevist at det er hormonforstyrrende stoffer i hårfarge, men hun sa at d r ikke bevist at det skader fosteret da.

Mange som farger håret når de er gravide og det har gått bra.

Annonse

Jeg er 11 uker på vei. Skulle til frisøren for å stripe min store ettervekst. Jeg nevnte at jeg var gravid, og da frarådet frisøren meg på det sterkeste å gjøre noe som helst før i alle fall jeg var 4 mnd på vei. Syns det var flott at hun var ærlig. Mange frisører er bare intr i å få kunder.

Det skal sies at jeg har mange venninnner som fargea håret under svangerskapet,men jeg ville i alle fall si fra. Så kan dere som d ikke er så akutt med gjerne vente litt til.

Barnet er tross alt det viktigste!!:)

Uff da, og jeg som var hos frisøren på fredag. Jeg stripet håret mitt med lysfarging (ikke bleking). Frisøren brukte en "spaltel" slik at fargemiddelet ikke skulle være i direkte kontakt med hodebunnen.

Jeg var veldig usikker på om jeg skulle gå eller ikke. Hadde bestilt timen for tre mnd siden. Satset på at det var greit iom at jeg da var kommet i 12 uke. Ble veldig fin, noe som var deilig iom at jeg har vært i så dårlig form og følt meg sliten og utmattet lenge. Men nå sitter jeg her med litt dårlig samvittighet.

Jeg var jo hos frisøren i forrige svangerskap og det gikk jo bra. Håper jeg ikke har gjort noe dumt nå.

Det er bare det at jeg er litt forfengelig:)

hei;)

jeg er frisør:)

det er ikke farlig å farge håret, er bare at resultatet trenger ikke å bli som forventet;)

fargen kan slå ut annerledes, men går stort sett veldig bra, men greit å vite:)

å vi som er gravid har sterkere sans for lukter, å det kan virke sterkt..

men har ingen skader hvis du vil farge håret... for all del, ta deg en time til frisøren hvis du ønsker det.. godt for selvfølelsen...

man skal slippe å føle seg trist på håret og ellers..

men et godt tips er å ta toningsfarge som ikke er like sterkt som permanentfarge, så slipper dere den stramme lukten..

farget håret selv med toning å smurte meg med selvbruning...(istede for solarium)

gjorde susen, føler meg fresh;)

klem til dere blivende mammaer<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...