Gå til innhold

noen som kan anbefale en flink øre nese hals lege i oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått henvisning fra legen i dag, men vet ikke helt hvem jeg skal velge. vil gjerne til en som er flink og som noen har bra erfaringer med =) er sønnen min på 4 år som skal dit.

Fortsetter under...

Skrevet

Vår sønn har gått hos verdens snillerste og herligste ØNH lege. Han er ca 60 år og har superbarnetekke. Han holder til i Bogstadveien ØNH senter eller klinikk...og heter Tore Knudsen. Ring dit og jeg lover deg du blir fornøyd. Vi har fått nøye oppføling av han gjennom 2 år.

Skrevet

ååhh..tusen takk for svar! skal ringe med en gang =)

Skrevet

Bra! Du får rope på meg her inne når dere har vært der så jeg får høre om du er fornøyd. Noe jeg tror du vil bli. Han er hyggelig og blid og nøye og ghelt fantastisk med barn. Nesten blitt glad i han jeg :)

Skrevet

Bogstadveien Øre-nese-hals. Vi har vært innom Knudsen, Manheim og Woxen der - foretrakk de to sistnevnte vi da, men trivelige nok alle tre.

Skrevet

var lunsj frem til kl 12, men prøver igjen etterpå.

tusen takk for tips!

ekke morro å dra med de små til legen, så greit å komme til en man har hørt er flink hvertfall =)

Annonse

Skrevet

En annen superflink og helt fantastisk sympatisk ønh-lege er Jan kramer:

Jan Kramer, Sentrum ØNH, Tullinsgt. 6 0166 OSLO, Tel 22113739

Var visst noen andre enn meg her inne som hadde kjempegod erfaring med ham og barn også.

Skrevet

har jobbet på bogstadvn ønh, alle er kjempeflinke :) men favorttene mine er helt klart woxen og knudsen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...