Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det var en svaaak strek der!!! Har kun opplevd helt blendahvite tester tidligere, så at det i det hele tatt er en strek der, må jo bety at kroppen min produserer hcg!! Er litt redd for å juble for tidlig. 12 dager siden inseminasjonen i dag. Men jammen deilig å endelig se antydningen til en strek, etter 7 forsøk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååååå ja ja hurra !!!

Gratulerer, så herlig :-)

Skrevet

Hørte rykter om det... Hold oss oppdatert.. Masse lykke ønskninger fra oss!!!!

Skrevet

oi så fint da:-) gratulerer !!!!

Skrevet

Så gøy!

Gratulerer så mye :-)

Skrevet

Gratulerer så mye, håper streken blir sterkere og sterkere :))

Skrevet

Å så fantastisk!

Gratulerer så mye, endelig var det din tur!

Skrevet

så herlig!! Gratulerer! Og - en strek er en strek - det fikk i hvert fall jeg erfare :)

Skrevet

Tusen takk for lykkeønskninger alle sammen! Men det gikk hvis ikke veien likevel. Tok en ny test i går morges for å se om streken da ville være sterkere, og fikk da negativt resultat:( Har spottet i dag, så tr er nok på vei for fullt. Kjempeskuffende når man endelig skulle være så heldig å faktisk få se en strek! Men, må jo bare tenke fremover og håpe at spiren vil feste seg neste gang.

Det positive i situasjonen er at det sannsynligvis fant sted en befruktning siden jeg i det hele tatt fikk utslag. Så da har jeg fått litt større tro på at jeg kan bli gravid.

Gynekologen min mente at eggene blir litt annerledes ved bruk av pergo og at vi burde prøve sprøyter neste gang (fikk faktisk inntrykk av at han ikke var så optimistisk i forhold til pergo, så lurer litt på hvorfor vi ikke gikk for sprøyter med en gang da..). Mener å ha lest her inne at menopur kan gi bedre kvalitet på eggene, så tenker jeg skal spørre om dette. Kanskje pergostøtte også kan være tingen.

Skal iallefall ha en måneds pause nå (og bare fokusere på eksamen og ikke babylaging) så håper vi det blir en tur igjen i begynnelsen av desember. Kanskje det kan bli en flott julegave i stedet? =)

Skrevet

Så utrolig kjedelig at det ikke gikk din veg like vel :-(

Håper neste tur resulterer i verdens beste julegave!

Skrevet

Huff, så leit at det ikke gikk likevel! Det må være litt av en nedtur når man først har fått den etterlengtede streken. Føler med deg.

Lykke til med eksamen og neste forsøk når den tid kommer!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...