Gå til innhold

Min lille morgenfugl!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 13 mnd som jeg har slitt en del med å legge å soving om natta generelt! Han våkner veldig mye i løpet av natta.

Men nå de siste dagene har det blitt mye bedre, og jeg har fått lagt han alt fra 7 til 8. Han bruker ofte en halv time på å sovne, men ikke alltid.

Men nå etter å endelig fått litt rutiner på legging igjen så våkner han fremdeles litt på natta og klokka 5 på morgenen! Og da sovner han som regel ikke igjen! Det er jo alt for tidlig å stå opp...

Virker jo nesten som hn ikke trenger så mye søvn han! Er det noen som har no tips? må jeg legge han enda senere? Tidligere funker ikke ihvertfall, for da får jeg han aldri til å sovne. 7 er det tidligste jeg kan legge han!

Jeg vil snart få litt ordentlig søvn... Har vært urolig søvn i et år nå, og det merkes jo. he he..

Skrevet

Det er faktisk ganske vanlig at en 1-åring som legger seg kl.19 står opp kl.05. Mine to gutter har iallefall alltid vært slik. Det er et fåtall som har barn som sover til kl.07. Slik er det bare å ha barn:)

Min erfaring er at det ikke funker å legge barn senere for å få dem til å sove lenger. Men det kan hjelpe å holde barnet våken mellom kl.14 og leggetid. Kan også hjelpe å gi senere kveldsmat.

Ellers.....velkommen til småbarntilværelsen!

Skrevet

min er også 13 måneder og helt lik. jeg har løst det hele ved å legge meg tidligere...

Skrevet

veldig godt råd å legge seg tidligere selv=) det gjør vi her og..

emilie sover fra 18.30 til rundt 6.. hender til i 7 tiden og men ikke så ofte da..

det hjelper ikke å legge henne seinere heller.. da våkner hun tidligere og blir enda mer gretten bare..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...