Mia_I Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Vår lille er 1,5 år, og tenkte hun skulle få litt nye leker til jul. Med litt mer utfordringer. Det som er populært nå er trepuslespill, stable tårn av bøtter, dukke/dukkevogn, pekebøker, byggeklosser, skyve på brio-tralle. Hvilke leker er populære for de litt større?
Kaia25 Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg synes det Play2learn merket har mye fint i sånn lek-og-lær-leker. Morsomt for de litt større når de får til å pusle sammen de lekene, putte klosser på rett sted osv. Syne sikke noe om de lekekomfyrene, lekestøvsugere osv som flere her skal kjøpe. Skal ikke oppdra min lille til å bli husmor riktig ennå iallefall :-)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Tegnesaker! Også sånn plastelina, "griseting".
*TINCO* Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 kaia: Når barna syntes det er kjekt å leke med slike husholdnings leker ser jeg ikke noe gale i at de får leke med det... Mener du at jeg ikke skal kjøpe slike leker til gutten min? Selv om det er det kjekkeste han vet? Er ikke sånn at jeg driver å oppdrar gutten min til å bli husmor fordi han elsker å leke te selskap og matlaging. Er liksom ikke helt det jeg går inn for, selv om det er gode egenskaper å være huslig. Barn ser jo på hva foreldrene gjør og hermer, lek er jo utvikling mot å bli stor...
Kaia25 Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Kjøp i vei! Jeg sier bare at jeg ikke ville gjort det. Min lille synes feks det er moro å leke med støvsugeren. Hun får gjerne låne den av meg, men noen rosa plaststøvsuger får hun altså ikke. Prøver heller å kjøpe leker som er litt mer stimulerende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå