Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff... Jeg gikk glipp av to amminger en dag mamma måtte passe minsten fordi jeg skulle ha et par undervisningstimer. Fikk skikkelig spreng. Ammet resten av dagen, men dagen etter var det akkurat som om melken nesten var borte. Samtidig økte minsten betraktelig fra under 200 ml til 240 ml. var derfor nødt til å gi ham en del flasker den neste uken for å fylle på. La ham til puppen hele tiden for å prøve og få opp produksjonen, pluss drakk ammete, men det hjalp liksom ikke. Til slutt ville ikke minsten ha pupp lenger, for han skjønte jo at det kom lite. Samtidig har han blitt forskjølet og har ikke særlig matlyst. Midt oppi dette her har vi pusset opp kjøkkenet hvor det har vært mye problemer med levering, osv - altså en del hodebry. Kanskje dette også påvirket litt. Så nå ser det ut til at jeg ikke får opp produksjonen igjen og må slutte og amme:( Minsten er snart 4 måneder. Har jo ammet ham i den mest kritiske perioden, men er jo ikke noe artig at han må gå vinteren i møte uten antistofffer. Andre som opplever det samme???? Føler meg nesten som en dårlig mor, spesielt siden jeg vet hvor bra det er å amme lenge.

Skrevet

Hvis du pumper ut et ekstra måltid om dagen eller fler, bygger prod seg opp igjenn. Funka for meg ihvertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...