Gå til innhold

Dere som er i uke 17-18, hvor mye har dere lagt på dere til nå i sv.skapet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke i uke 17-18 ( Er 15+3) har gått ned 3 kilo...Har ikke helt den store matlysten...

Forrige graviditet gikk jeg ned 8 kg pga ekstrem kvalme og la på meg 25 kilo etter det.. Hadde den vekten jeg hadde når jeg ble gravid når jeg var 22 uker.. etter det så bare steg og steg vekta :)

Annonse

Litt greit å høre hvordan andre også har det:-) så takk for svar! Her har kvalmen blitt noe bedre, men tør ikke håpe enda at den er over..

Og kiloene skal jo etter det som står på uke 18 her inne, begynne å øke med 500gr pr uke! Så her kan man snart merke at det skjer noe;-)

Jeg starter uke 17 i dag og har lagt på meg 1,3 kg. Har ikke vært kvalm. Var ganske aktiv første trimester, men har fått så veldig høy puls, så jeg prøver å trene litt roligere dette trimesteret. Får heller satse på litt gåturer. Spiser normalt, men litt oftere enn før. Prøver å holde blodsukkeret stabilt.

hei!

Er i uke14-15. og har lagt på meg 4-5 kilo. Men mye kommer nok av usunn spising grunnet kvalme. Passer litt på nå, sånn at det forhåpentligvis ikke blir så mange kilo fremover....

3-4 kg. Har gått opp ca 1 kg/mnd de første to gangene og, endt opp på 8-10 kg totalt.

Dette er utrolig individuelt, tror det har lite med livsstil ol. og gjøre, mest med gener og hormoner.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...