Gå til innhold

En liten etterlysning.

♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som satt her i kveld, og tenkte å skrive til meg, gjør det. Du skal ikke være redd for å ta kontakt.

Jeg kjenner usikkerheten din i kveld, skal, skal ikke.

Tror akkurat DU vet det når du leser dette.

Du sliter litt i hverdagen din nå, det var derfor du var her inne. Jeg håpet å finne et innlegg fra deg her i kveld. Du kommer tilbake i morgen, føler det slik. Bare ta kontakt.

Ewa

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Ewa. Jeg følte så at denne var til meg.. Du hadde helt rett, jeg vurderte veldig frem og tilbake om jeg skulle poste et innlegg.

Jeg la inn ett innlegg til deg, men var kanskje litt vanskelig å skjønne siden jeg kopierte nicket ditt, og det ble jo bare en masse rare bokstaver og tall.

Hvis det hadde gått ann hadde jeg foretrukket å kommunisere på f.eks PM.

Limer inn innlegget mitt:

Hei.

Jeg så du hadde sett så utrolig mye spennende på ei anna ei, så da prøver jeg å spørre deg om hjelp. Vet ikke hva du trenger av informasjon?

Det jeg lurer på er at jeg føler meg så utrolig tom for energi bare vi kommer innenfor dørene her jeg bor, er det noe som tapper meg for energi her? Eller er det noe fysisk galt med meg som legene enda ikke har funnet ut av? Jentungen virker også ofte lei seg når hun skjønner at vi skal hjem til huset.. Syns det er så rart! Det er jo ikke et veldig gammelt hus heller, så det har jo ikke bodd så veldig mange her..

Håper du har mulighet til å svare, på forhånd takk ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...