Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Det er helt utrolig at det er mulig å bli så glad i et menneske som jeg er i barnet mitt! Det er helt ubeskrivelig...det bare bruser ) Jeg er så takknemlig for hver dag jeg har med gutten min, og at vi er friske og har det så bra som vi har det! Man kan mange ganger være lei å sliten etter utallige våken netter, og diverse, men da prøver jeg å tenke på hvor lite det er i forhold til de som ikke har det så bra, som har syke barn og sånn! Når jeg sitter på gulvet å leker med go gutten min, og han plutselig kommer bort til meg å gir meg en stor klem.. DA er det herlig å være mamma da!!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har hatt det litt opp og ned siden jeg ble mamma, syntes spesielt de første 6 mnd var tunge og kunne ikke alltid glede meg over ting. Men det ble stadig bedre. Nå er jenta mi 15 mnd og jeg eeeelsker henne, blir litt mye kos synes hun nok nå og da :-). Men er jo så herlig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå