Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Uten tvil ville jeg kjøpt fisher price..... Brio sin er kjeeeedelig )
SuperBibb Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Vi har allerede fått fisher prise kjøkkenet i julegavet...som allerede er tatt i bruk! Vi og barnet er kjempefornøyde !
Snupi27 Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 emilie skal få fisher price kjøkken til jul =)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 definitivt brio sin. Fisher Price sin er etter min mening drit stygg og full av masse rot.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Brioen holder lenge og tar mindre plass:)
jentemamma Skrevet 30. oktober 2008 #8 Skrevet 30. oktober 2008 BRIO!!! Vi tenkte kjøpe det i 1- års gave men så kom svigermor oss i forkjøpet med Fisher Price... Lillemor leker en del med det, men det er ikke så stabilt og hun velter det og kan nesten løfte det.. Men tror nok ikke det spiller så stor rolle for de små, er vel helst vi mammaer som bryr oss mest! Er personlig veldig for treleker, og BRIO er favoritten, men det er ikke alltid det er mest spennende... Plast med masse farger og lyd fenger gjerne mest...
Super-Langbein Skrevet 30. oktober 2008 #9 Skrevet 30. oktober 2008 Henger meg litt på her for jeg lurer litt på det samme! Hva er egentlig forskjellen på disse bortsett fra utførelsen i tre/plast? Og noen som vet hva de koster? Hjertelig hilsen snikende trådtyv..
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 30. oktober 2008 #10 Skrevet 30. oktober 2008 Vi kjøpte Fisher Price, for Brio sin var så døll.. Det er superpopulært her i huset! (18mnd) Hun har ennå ikke veltet det, men det er heller ikke så tungt at det kan gjøre noen skade - det er jo bare plast.
lille me og mine Skrevet 31. oktober 2008 #11 Skrevet 31. oktober 2008 jeg vil tro at fisher price sin fenger mer til en ettåring enn brio sitt, som er uten dill-dall og er ganske "veslevoksent". FP sitt er fult av farger, mange artige egenskaper, masse utstyr som i ettårsalderen sikkert er mer kjekt å putte inn i "komfyren" og "vakemaskina". Det er mange flere aktiviteter på det vil jeg tro. Pluss farger er jo så mye mer attraktivt enn den enkle røde... vil si brio sitt ser litt kjedelig ut, passer vel heller mer til en fem åring som leker mer kjøkken og er mer bevist på hva det egentlig er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå