Gå til innhold

Hva kan vi ønske oss til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvis du har så mye fra før at du trenger tips fra fremmede for å komme på noe nytt å ønske deg, foreslår jeg (som tidligere nevnt her inne) at du ønsker en geit eller et par høns til en familie i den tredje verden som har så lite at de ikke ville ha store problemer med å komme på ting de faktisk TRENGER.

Med vennlig hilsen

idealisten

Annonse

Vi bruker å ønske oss slike ting til jul. Først var min familie helt "What????". Nå er de helt med på det. Mannen sin familie er på tur, men er ikke helt kommet dit. Vi blir nok å gi litt slike gaver og håper at vi får også. I tillegg samler vi på det som nå er blitt juleservicet vårt og tror det heter noe som Et hjerte der noe av inntekten går til Frelses armeen. Det er skikkelig fint service. De har solgt det nå i flere år. Ungene synes også at disse gavene er fine og gøyale. Min jente som var 8 i fjor fikk ei geit, og det er den gaven hun husker best. Hun syntes det var dødskult å komme på skolen å si at hun hadde fått ei geit i julegave.

Ellers synes jeg musikk er ok å få, opplevelses gaver (kinobillett, teater, middag, konserter etc) og aller mest pris setter jeg på hjemmelagede gaver. Folk kan jo så mye fint!!! Om det er et bra bilde, bakst eller strikking jeg er dødsimponert og kjempe rørt og glad for at de har satt av tid til å lage noe til meg/oss :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...