Gå til innhold

hvordan jeg fikk opp melke produksjonen igjen : Kan kanskje hjelpe noen andre også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra gutten min ble født vill han kun spise i tvilling stilling, dette var forsåvidt greit i starten, men etterhvert ble ønsket jeg å amme å "normal" måte. Dette fordi det å amme i tvilling stilling krever puter, armlene på sofaen, er man på kafe må man bygge opp rede til babyen... Så jeg begynte å trene oss opp i vanlig amme stilling, dette gikk faktisk greit etter 1 ukes tid. Så ammet jeg "normalt" i ca 3 uker, etterca 2 uker ville dkatten ha mat en gang ekstra per dag, tenkte at han vokste jeg å så ikke noe problem i det. En uke etterpå ville han ha enda ett måltid, og jeg begynte og merke at det var mindre melk i puppene. Prøve alt mulig, men ingen ting hjalp... jeg Vurderte og gi mme, men vegret litt. Så uten helt å tenke gjennom det la jeg han igjen i tvilling stilling, fortsatte med det ut dagen, og allerededagen etter merket jeg forskjell. Etter 3 dager hadde jeg mer en nok melk igjen!

Så min filosofi er, la barnet bestemme om mulig, det går på instinkt og er kanskje mange ganger viktigere en vi aner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...