Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skatten min smiler mye, og ser ut som om han vil le, men får det ikke til.... Når kan jeg "forvente" at han vil le?

Skrevet

Bevisst husker jeg ikke helt, men han lo i søvne d a han var 6 uker her, hihi

Skrevet

Jeg hører fler sier det kommer rundt 4-5 mnd, men min gutt har smilt lenge og er straks 4 mnd. Idag var første gang han lo skikkelig... Det var gøy!!!

Han har små ledd litt i en mnd, men idag kom det skikkelig....

Skrevet

lillegutt er 4 mnd i dag, og han har ledd ordentlig i noen gode uker nå, men han har smilt siden dag en virker det som.

Skrevet

Hun er 4 mnd, og har vel ledd skikkelig i tre-fire uker nå. Smilet er medfødt, og hun lo ganske tidlig med "en stavelse" (altså et glis fra øre til øre, og så ett enkelt hikst, men ikke de skikkelige latterkulene som hun serverer nå). Og så "fniser" hun mye; gliser som om hun vil le, men så kommer det ikke noen lyd, og så trekker hun begge hendene opp til munnen og vrir på seg. Utrolig søtt :)

Men latterkulene kom helt plutselig - en dag mamma var på besøk og hun plutselig oppdaget at mormor satt i sofaen. Hun lo og lo og lo og det ville ingen ende ta, så vi ble sittende å le av henne hele gjengen. Smittende latter :) mormora sa etterpå at hun skulle ikke reflektere så mye over hvorfor barnebarnet lo sånn av henne, for den dagen kunne hun virkelig ikke åpne munnen uten at det var helt hysterisk morsomt :P

Skrevet

7 uker ca hvar jenta vår da hun lo ordentlig..

Nå er hun snart 9 uker..

Skrevet

Gutten vår har ledd med 3Månader (smilet med 3uker) og nå ler han hele dagen :-) Han har også to tenner nå og det ser veldig morsomt ut når han le :-)

Skrevet

tror det var 3-4 mnd engang.. nå skratter han i vei.. 5.5 mnd

Skrevet

Dattra mi lo da hun var 3,5 mnd. Da var det luggen til faren hennes som var utrolig morsom. Sønnen min lo da han var 2 mnd. Kilte han under armene og han skogglo ;-) Nå er han 3 mnd og han bare smiler og ler hele tiden når han er våken. En liten moro-mann.

Skrevet

Gutten min lo for første gang da han var 11 mnd og lo vel da 3 ganger i løpet av 2 uker, men har ikke ledd siden da, 1 år nå. Men nå er gutten min treg også da:) Tror det er vanlig at de begynner å le mellom 3-6 mnd:)

Skrevet

Smile: seks uker

Le: tre måneder

Tror min gutt er ganske gjennomsnittlig.

Skrevet

Mini skrattlo når han var ca 3 mnd. Men trente noen uker med noen rare hikst og lyder først.

Skrevet

Vi går spent og venter på latter!

Tuppa vår har smilt siden hun var ca. 6 uker. Hun er nå 3mnd og det ser ut som hun prøver å le hele tiden. Hun peiver med armene, gaper og smiler på en gang. Det virker nesten så hun blir så begeistret at hun ikke får ut en lyd, men i dag tidlig hørte vi det nærmeste som kommer latter hittil. Hun hvinte liksom, men hadde også hikke, så det kan henne at hikken hjalp latteren å komme ut, hehe!

Utrolig spennende og morsom tid nå, hvertfall! :)

Skrevet

Å det har jeg ventet på lenge nå... I går lo han høyt sånn skikkelig for aller første gang, men jeg har ikke greid å få frem latteren i dag. Men det kommer vel etterhvert, nå vet jeg ihvertfall at han kan :)

Han er forresten 4 mnd nå.

Skrevet

min kar begynte å le skikkelig når han var ca 3,5 mnd..

Det er så hærlig å høre på når de skratter:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...