HG75 Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg får høre med dere som har erfaring her:-) Jeg fikk satt inn ett egg (fryseforsøk), og fikk igår en svak blødning. Og det fortsatte idag. Ikke mye, men nok til å lure på om det hele forsvant.. Kan man få en blødning selv om man ikke aborterer?? Er det vanlig? Og hvor lenge må man vente for å sjekke dette med blodprøve/test? Håper noen har betryggende svar:-)
Olianna Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Hei! Jeg hadde også blødning i uke 5 etter frsyeforsøk. Det var ikke mye og det ga seg i løpet av noen timer, men var selvfølgelig bekymret. Ringte vakthavende gynekolog på sykehuset vi har hatt forsøket. De kunne ikke si hverken det ene eller det andre, og sa jeg måtte ta en blodprøve Hadde tilfeldigvis tatt en blodprøve dagen før. (en fredag) Tok ny prøve på mandag. Da hadde jeg altså hatt blødningen i mellom. HCG stigningen var tilfredsstillende. Var på ul i uke 7, hvor jeg fikk se et bankende hjerte. Nå venter jeg på ny ul på torsdag. Da er jeg 9+1. Håper det har vokst slik det skal og at alt fortsatter bra. Jeg ville tatt kontakt med klinikken, evt fastlegen din så du får tatt en blodprøve. Så må du ta en blodprøve et par dager etter for å se om stigningen av hcg er bra. Ul er desverre litt for tidlig tror jeg. Er utrolig nervepirrende og vondt og gå sånn å vente. Krysser fingrene for at alt går bra med deg og spiren din! KLem!
HG75 Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2008 Takk for svar! Det var jo veldig positivt! Jeg skal få tatt blodprøve og sjekket, så slipper jeg vente helt til ul.. Lykke til på torsdag! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå