Pysjen Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Har 10 stk MAM tåteflasker og ønsker evt å bytte mot Avent flasker.
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Får jeg spør hvorfor du vil bytte til avent? Jeg hadde avent og byttet nettopp til MAM fordi han var så rar når han spiste, så jeg ville prøve og her funket det.... Jeg har 8 flasker, men må se litt til føre jeg bestemmer meg om jeg vil bruke mam fast...
Pysjen Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2008 Første mann som nå er 1,5 år ville ikke ha Avent flaskene så byttet derfor til Mam. Nå har lillebror kommet og han vil ikke ha mam men Avent! Har ikke planer om å få noen flere barn med det første- nok med to bleiebarn om gangen så derfor tenkte jeg at jeg like så godt kunne kvitte meg med alle flaskene som står og bare tar plass;-)
Cala75 Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Avent flaskene sies det inneholder et farlig stoff som slippes ut når det kommer varm væske i flaska. MAM flaskene er giftfrie. Tenkte bare jeg skulle nevne det.
Pysjen Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2008 Hvis avent hadde vært farlig så hadde de ikke vært på det norske markedet!
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Send meg en PM om du ikke har blitt kvitt flaskene da innen noen dager, så skal jeg se åssen det går her med MAM flaskene, er bare 1 uke jeg har brukt de, så håper han fortsetter å like dem;) Han spiser faktisk best med dem;)
Cala75 Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Tør ikke stole på det jeg. Savner faktisk Avent flaskene veldig. Men har gått helt over til MAM nå. Tar ingen sjanser. Det er vel ikke bare for gøy til har forbud mot salg av flasker med det farlige stoffet (husker ikke navnet på det) i både Canada og USA:...
3-prinser Skrevet 28. oktober 2008 #8 Skrevet 28. oktober 2008 Hvorfor bytter du ikke bare smokkene? De går om hverandre på MAM og AVENT. Jeg hadde masse AVENT flasker, men junior ville ikke ta AVENT smokken. Kjøpte derfor MAM smokker, og det fungerer utmerket.
mamma'n til tigergutt Skrevet 28. oktober 2008 #9 Skrevet 28. oktober 2008 Hmm.. det selges da vitterlig Avent- flasker i USA. Jeg bor i NY, og her selges Avent i alle slags babybutikker (Babies'rus, Target, Duane Read og andre apoteker)..
Nordhagenjentene :) Skrevet 29. oktober 2008 #10 Skrevet 29. oktober 2008 Det har jeg også gjort, frøkna vil absolutt IKKE ha avent-smokkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå