Gå til innhold

nån tromsø jente hr ??

Iselin20

Anbefalte innlegg

Skrevet

heiåhå :) nån unge mødre fra tromsø hr?? nån som prøve? vil ha? dagdrømme? eller er gravid??

eg er 20 fra tromsø å dommen faller imårra :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :) e fra tromsø æ, e gravid i uke 27, termin i januar :) får en litn gutt :)

ska du teste imårra? spennanes, lykke till :)

Skrevet

testing imårra tili jaa.. :) bli spennanes :) godt å høre at u får gutt :P hehe alle eg kjenne hr fått gutt i år å va redd d bli jente år tell neste år å vi vil ha gutt :P hehe e uannsett Super gla bare eg bli mamma :) hehe

Skrevet

huske den mårran æ testa positivt, herregud d va så uvirkeli, men va planlagt så sto å hoppa av glede på bade :P

bare gutta nestn ja, kjenne til d hehe, håpa jo på gutt sjøl å, mest fordi sambo syns d va stas å skulle få en gutt, men d va no egentli d samme. vi gambla å kjøpte blå vogn før vi viste kjønne, så d va jo egentli greit at d e gutt sånn sett :P

Skrevet

jaa, vi e bare jente i familien min å pappa kjøre drag race å samboern min e å bil fan. så hadde vært arti om vi fikk gutt :)

verke som d e blitt trend å vite kjønne før fødsel førtia :) eg vil å vite d :) men samboern min si hn skal vite d å ikke eg :) heheh.. men e litt lættare. før da kan man kjøpe gutte ting ell jente ting, som du si me blå vogn å sånt :) litt kjekt å kunne kjøpe ting i forveien :) like å ha ting på plass :P hehe

Skrevet

ja d e høveli å vite, vi har d meste på plass allerede, å syns bare d va kjedeli å kjøpe klær i nøytrale farga osv. Så får man jo en litt sterkere følelse av kem som e "der inne", d e ikkje bare babyen, men d e han :) orke ikke utsette innkjøp, vl ha ro når han kommer ut, å gidd ikke å være nødt å dra på shopping på sluttn, når man kanskje slit me å gå, e slitn osv. så e d jo veldi arti å kjøpe ting da, særli når man e opplagt :)

Skrevet

Jaa d e digg me baby klea :) e så UTRULI mye kult til di små nurkan :) di Ugle klean e bare nydeli :) d klør i fingran når man ser dem :) glede mg tell å kjøpe vogn å baby ting :) GLEDE mg.. HÅPE så INDERLI at d e positivt resultat imårra :) hadde vært heilt KONGE :)

Skrevet

ja du må si kordan d gikk når d kommer så langt :) lykke till :)

Skrevet

testn va negativ.. :( så nu vente vi på mensn å prøve igjen neste eggløsning :)

Skrevet

kjedeli da, lykke till me prøvinga :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...