Iselin20 Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 heiåhå nån unge mødre fra tromsø hr?? nån som prøve? vil ha? dagdrømme? eller er gravid?? eg er 20 fra tromsø å dommen faller imårra
blå og rosa+lillebror Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 hei e fra tromsø æ, e gravid i uke 27, termin i januar får en litn gutt ska du teste imårra? spennanes, lykke till
Iselin20 Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2008 testing imårra tili jaa.. bli spennanes godt å høre at u får gutt hehe alle eg kjenne hr fått gutt i år å va redd d bli jente år tell neste år å vi vil ha gutt hehe e uannsett Super gla bare eg bli mamma hehe
blå og rosa+lillebror Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 huske den mårran æ testa positivt, herregud d va så uvirkeli, men va planlagt så sto å hoppa av glede på bade bare gutta nestn ja, kjenne til d hehe, håpa jo på gutt sjøl å, mest fordi sambo syns d va stas å skulle få en gutt, men d va no egentli d samme. vi gambla å kjøpte blå vogn før vi viste kjønne, så d va jo egentli greit at d e gutt sånn sett
Iselin20 Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2008 jaa, vi e bare jente i familien min å pappa kjøre drag race å samboern min e å bil fan. så hadde vært arti om vi fikk gutt verke som d e blitt trend å vite kjønne før fødsel førtia eg vil å vite d men samboern min si hn skal vite d å ikke eg heheh.. men e litt lættare. før da kan man kjøpe gutte ting ell jente ting, som du si me blå vogn å sånt litt kjekt å kunne kjøpe ting i forveien like å ha ting på plass hehe
blå og rosa+lillebror Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 ja d e høveli å vite, vi har d meste på plass allerede, å syns bare d va kjedeli å kjøpe klær i nøytrale farga osv. Så får man jo en litt sterkere følelse av kem som e "der inne", d e ikkje bare babyen, men d e han orke ikke utsette innkjøp, vl ha ro når han kommer ut, å gidd ikke å være nødt å dra på shopping på sluttn, når man kanskje slit me å gå, e slitn osv. så e d jo veldi arti å kjøpe ting da, særli når man e opplagt
Iselin20 Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2008 Jaa d e digg me baby klea e så UTRULI mye kult til di små nurkan di Ugle klean e bare nydeli d klør i fingran når man ser dem glede mg tell å kjøpe vogn å baby ting GLEDE mg.. HÅPE så INDERLI at d e positivt resultat imårra hadde vært heilt KONGE
blå og rosa+lillebror Skrevet 27. oktober 2008 #8 Skrevet 27. oktober 2008 ja du må si kordan d gikk når d kommer så langt lykke till
Iselin20 Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. oktober 2008 testn va negativ.. så nu vente vi på mensn å prøve igjen neste eggløsning
blå og rosa+lillebror Skrevet 29. oktober 2008 #11 Skrevet 29. oktober 2008 kjedeli da, lykke till me prøvinga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå