Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Kjenner du dennne dukken? Er det julegave til men dukkeglade jente om blir 3 år i jula?? Eller er hun for lita??
Ei stor og ei lita:) Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Min datter fikk en slik dukke i fjor. Nå er hun 4,5 år, og har fortsatt IKKE interesse for denne dukken. Den er for stor og tung til at hun orker å gå å bære på den og kle på og av. For det er dette hun gjør med dukkene sine enda. Amazing Amanda må du prate til, og stille inn dato, år, repetere det hun sier med sine egne ord osv slik at dukken skal kjenne igjen stemmen til dem som eier henne. Kanskje neste år....
lille_wen Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Vår datter fikk Amazing Amanda sist jul. ( da hadde hun fylt 4 år ). Makan til mas på en dukke ! Jeg humret litt i skjegget da jeg hørte hun svarte AA i en smule irritert tone. Hun gikk fort lei den.. Bortkasta penger..
skorpionfruen Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Har inntrykk av det samme. Tantebarnet fikk en, men det var nyhetens interesse. Gikk fort lei og har ikke sett at hun har rørt den siden!
Stina-mor Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Vi kjøpte den til vår datter i fjor da hun var 4 år. Den har vært som alle andre dukker, populær sånn i perioder. Faktisk har nok AManda vært den som har vært den som har vært mest populær! Og må jo innrømme at hun er veldig facinerende da ! Men som de skriver i innleggene her; veldig masete! Datteren min ble ganske streng mot henne:)) Gøy å se! Men kan nok hende hun er litt lita. Men vår sønn som er 2 år er veldig facinert av henne. Tror dette har litt med interessen for dukker å gjøre i utgangspunktet. Vi skulle forresten til å kjøpe den tidlig i julegavehandelen, men av en eller annen grunn, så fikk vi ikke gjort det før ganske nærme jul, og da solgte de den allerede til halv pris. Det er i hverfall et godt tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå