Gå til innhold

Smokk til 2uker gammel baby??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har så stort sutte-behov at jeg vurderer å gi han en smokk allerede nå.... Syns å huske at de anbefalte å vente til han va 2uker på sykehuset....

Syns dere det er for tidlig????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi fikk smokk 2 dager gammel hun, av sykehuspersonellet! Var vel og merke som trøst i forbindelse med blodprøvetagning, veneflon osv. For vår del har det bare vært positivt, har aldri hatt problemer med ammingen el. i ettertid.

Skrevet

Det kommer ann på om ammingen går fint, de sier vel at ammingen bør være helt innarbeidet før man innfører smokk. Men mange gir smokk allerede på sykehuset og det går fint med ammingen fordet.

Skrevet

Flott!! Takk for svar begge to!

Ingen problem med ammingen. Så da går jeg og gir han en smokk med en gang...:-)

Skrevet

Gjør det, var så herlig å se lillegutt få smokk for første gang, det var som om det var det han hadde ventet på hele tiden. Vi drøyde det litt da vi slet veldig med ammingen, som det aldri ble noe greie på. Men smokk var tingen for lillegutt.

Skrevet

Han tok den med en gang!!!!!

Så herlig!!!!!! Å de sjønne smattelydene han lage!!!:-)

Ja smokk e tydeligvis tingen for vår prins og!!!!

Skrevet

gutten min fikk smokk da han var 10 dager gammel!

Skrevet

Det er så godt når de sutter ivei:) Skal krysse fingrene for at det ikke blir noe puppe-tull, det gikk helt fint her i alle fall. Min fikk smokk da han var to dager han, lå på intensiven...mye undersøkelser og vonde stikk, samt en del tid uten mammaen sin. Mye trøst i en god smokk.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...