Moosh Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Lillejenten har de siste to dagene begynt å reise seg opp i stående langs bord o.l. men hun står så rart på føttene. Spesielt den ene foten har hun tærene bøyd innover slik at hun står på knokene oppå tærene (håper dere forstår). Er dette vanlig? Hun har ofte den samme foten strukket ut som en ballerina når hun ikke står på den også. Jeg har sett henne bevege på foten i alle retningen så ankelen er bevegelig i utgangspunktet. Er det bare det at hun trenger mer trening, eller bør jeg få dette sjekket?
Moosh Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. oktober 2008 Glemte å skrive at hun er snart 11 mnd.
camosilla Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Min gutt står også med tærne innover, men har begynnt å stå mere og mere på fotbladet eller på tå med tærne riktig vei. Virker som det er mest i begynnelsen de gjør det.
Moosh Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2008 Takk for svar. Noen flere med erfaringer?
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Det er antagelig griperefleksen i foten som ikke er helt borte enda. Den forsvinner nemlig mye senere enn i hendene. Har lest at den forsvinner fra 9 måneders alder og utover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå