Gå til innhold

Voldsomme raseriutbrudd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp, jeg er redd for at sønnen min kommer til å bli en sånn som får totalt ukontrollerte raseriutbrudd som vi aldri kommer til å få kontroll på.

Det begynte "forsiktig" ved ar han la seg ned og gråt hvis han ikke fikk lov til noe (feks hvis vi lukket en dør han hadde sett seg ut). Hvis han ikke fikk til noe så ble han frustrert og brølte litt.

Men nå har det tatt helt av. Hvis han ikke får lov til noe eller får til noe så klikker det helt for han. Han hiver rundt seg alt han kommer over og hendene går som noen trommestikker rundt han. Dette resulterer i at han klorer seg til blods i ansiktet, river seg i håret og brøler alt han kan. Etterfulgt av evig grining og hyling.

Han er "bare" 14 mnd og jeg blir litt redd av oppførselen hans ettersom han totalt mistger kontrollen over seg selv.

Noen som har tips og råd? Er det normalt å bi så sinna i så ung alder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror dette er helt normalt, ja. Vi har også en liten hissigpropp på 15 mnd. Klikker for den minste ting. Hyler og vrir seg på gulvet og kaster seg hit og dit. Veldig lite morsomt når vi feks er sammen med andre barn som bare er rolige og står med store øyne og ser på villdyret på gulvet... Men sånn er det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...