Gå til innhold

hvor lenge gråter babyene for natten før dere går inn v leggetid(oghvor kjapt går dere ut)

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter de har lagt seg og sunget? går dere kjapt i n igjen og blir der litt, eller kjapt inn og dytter i smokken osv og rett ut igjen?

synes det er vanskelig så står ofte og koser på han føe jeg går ut, men da blir han ofte enda mere lei seg... her er det nok far som er flinkest der gitt ;)

trenger gjerne råd!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe synger ikke jeg da (hun liker ikke min versjon av so ro lille venn :)).

Men svar på spm: kort tid. Jeg går inn, smokk, så rett ut. Hvis hun gråter lar jeg det går noen minutter, så samme igjen. Aldri noe mer. Gjør unna masse kosing rett før leggetid.

Merker også at gråten kan tilta om hun ser meg stå der.

(Unntak hvis hun er syk/har vondt e.l. selvsagt)

8 mnd.

Skrevet

Takk kitty, 8 mnd her også han er litt fokjølet...men det er de vel nesten hele tiden dette halvåret ;)

Skrevet

ja det er veldig vanskelig når de er syke ... (ihvertfall hvis man er usikker på om det er syk-gråt eller "vanlig" gråt ...)

Jeg er veldig obs på å gi lite oppmerksomhet om natten (har ikke så lett for å sove selv, så gjør alt for å ikke få uvaner på babyen ...).

Men om hun er syk (min har diare og vondt i magen for tiden ...), så prøver jeg å roe henne i sengen og hysjer litt (men selvsagt ikke alltid det hjelper).

Skrevet

Lar henne ikke gråte i det hele tatt. Synger og holder en hånd på henne og hysjer til hun sovner. Holder ikke det i løpet av ti min er det som regel noe luft som skal opp og da er det en tur på armen for å få ut den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...