Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke så veldig sans for å bruke steder som navn på personer egentlig. Synes også det er for mye "kjedisnavn"... Datteren til Aqua-Lene heter India, og sønnen til the Beckhams Brooklyn bl.a. Blir litt sånn krampaktig "jeg har lyst til å være spesiell"... Sorry! Skal man kun vurere navnet ut i fra klangen, så er det jo pent, men man bør i alle fall ha en god grunn for å bruke stedsnavn, synes jeg da...

Romeo er et mobbenavn for min del, uten at jeg klandrer de som velger det. Her har foreldrene vært så orginale og kalle sønnen Romeo fordi han er unnfanget i Italia, og India fordi hun er unnfanget i India!:D Festlig:) For øvrig synes jeg navnene sammen ble fullstendig stillkræsj!

Vuderer hun noen andre jentenavn?:P

Annonse

Annonse

Gjest Siklerotte

Jeg vet ikke, du har jo India Knight og jeg kjenner igrunn en annen India, men klarer ikke å tenke på noe annet enn landet i seg selv. Nå er jeg ikke videre begeistret for slike type navn; Mali, Dakota, Asia - men det er jo en god del slike navn som er populære i engelsktalene land. Har i hvert fall både møtte på India, Asia, Paris og London og det blir for sært for meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...