Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har de siste ukene vært litt sint når jeg har tilbudt henne puppen. Idag har hun kun villet ha pupp 1 gang og nektet de andre gangene. Det betyr vel at jeg må begynne med mme. Så derfor lurer jeg på hvordan dere gjør det enklest mulig å varme opp melk osv om natten??? Hvordan tar dere med dere mme ut osv osv... Er så grønn når det kommer til dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ammet til de har vært 7mnd og 9,5 mnd da..og med 3, så ammer jeg fremdeles.

Men jeg har gitt mme av og til..bare for å venne han til det, og de andre to fikk jo det da jeg sluttet å amme.

Jeg synes det er like fort gjort å bare koke opp vann jeg da. For Hipp som jeg bruker står det den skal brukes innen 1t, så vet ikke om den kan oppevares flere timer i kjøleskapet.

Men jeg avkjøler raskt flaska med å sette den i f.eks kasserolle med kaldt vann, og rister på den litt av og til..blir fort avkjølt da.

Men ferdigblandete flasker kan vel varmes opp i mikroen også. Eller?

Men jeg har lest her inne de som har med termos med kokt vann når de er på trilletur osv..

Skrevet

Kan lite om dette selv, men har lest her inne om de som sier de har en termos med kokt varmt vann, og ei flaske med kokt avkjølt vann ved siden av senga. Ta litt av hver slik at tempen blir riktig.

Skrevet

Lille jenta mi (heter forøvrig også Ella!!) vil heller ikke ha no særlig pupp lenger. Vi har med oss termos med kokt vann samt flaske med kaldt vann på dagtid, og stort sett alltid med oss 2 rene flasker i stelleveska. Er så heldig at jenta mi fortsatt tar pupp om natta da, men kommer nok til å sette en termos med varmt vann på rommet hennes dersom det skulle bli puppenekt om natta og. Går veldig fort å ordne i stand. Var redd for at flaske skulle bli utrolig mye dill, men det har gått overraskende greit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...