Angie77 Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Mini har forstoppelse (hun får MME) og jeg kjøpte sviskejuice. Men hvordan skal jeg gi henne det? Rent i en flaske eller blandet med melk? Og sånn ca hvor mye? Blir veldig glad for svar:)
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Hvor gammel er hun. Når Lukas var 4-5 mnd fikk han det på skje, elsket det, gjør ikke noe om du gir litt, det er ikke skadelig og uansett veldig bra for magen, bør jo ikke gi hele flaska da, men liker hun det, så kan du jo gi noen skjeer. Kan jo også gi det på flaske, men med litt større hull fordi det er tykkere enn melk. Sviskepure er også veldig bra og kjempe godt.
Angie77 Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2008 Tusen takk for svar:) Jeg gir henne alltid sviskepure til grøten (hun er snart 7 mnd), men denne gangen hjalp det tydeligvis ikke. Jeg fulgte rådet ditt om å lage et litt større hull i flaskesmokken og da drakk hun 50ml av juicen:) Bæsjen kom et par-tre timer senere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå