Gå til innhold

sterilisering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, ja da var det min tur til å ta ansvar. Jeg skal steriliseres og det koster 12.000,- på privat klinikk (ventetid på over 1 år på offentlig sykehus). Gubben hadde sluppet unna med 5000,- og et lite inngrep. Han ønsker å ha muligheten til å få barn med noen andre senere. Derfor blir det meg. Jeg tåler ikke hormoner, vanlig spiral gjør at jeg blør i 14 dager, har vært gjennom en abort (først medisinsk og så operativt inngrep etterpå da den medisinske ikke fungerte). Har 3 barn og er godt over 30 år. Orker ikke flere barn nå, men gruer meg til å legge meg i narkose igjen....

Noen som har vært igjennom operasjonen her?

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg ble sterilisert for et par mnd siden. Det er ikke noe stort inngrep på oss jenter heller lenger - her var det i alle fall dagkirurgi. Inngrepet ble utført med kikkhullskirurgi. De første dagene hadde jeg noe luftsmerter og litt ubehag i magen der de hadde gått inn. Ellers var det ingen problem. Jeg ble operert fredag og mandag gikk mannen min på jobb som vanlig mens jeg passet de to barna våre alene :-). Hadde vært greit med litt hjelp de første dagene, men det gikk igrunn greit uten også. Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...