Gå til innhold

når er de store nok til å få et lekekjøkken??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så lyst å kjøpe dette til snuppa til jul, men hun er da bare 14 mnd. Hun liker langt foran i utviklingen, var nettopp og "testet" henne på helsestasjonen og de mener hun ligger 6 mnd foran skjema. :) så lurer da på om hun er stor nok til det. elsker å være med meg på kjøkkenet og lage mat

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal kjøpe til sønnen min til jul, evt til 2årsdagen i februar

Hvis du tror hun vil like det er det jo bare til å kjøpe

Skrevet

Vi skal kjøpe det til guttungen til jul. Han blir 2 i mars, men han viste interesse for deti sommer når vi var på besøk. Da var han vel 16 mnd. Så kjøp det du.

Skrevet

Vår sønn fikk det da han var 13 måneder, og han har lekt med det siden (er 2år og 2 mnd nå). Hører han og pappan er oppe og leker nå forresten:-)... Husk bare på å kjøpe et som er lavt nok for barnet ditt!! De kommer i ulike høyder, så bare sjekk utenpå esken hvor høy benken er!!

Skrevet

jenta mi fikk i fjor, da var hun 2, var veldig velykka gave :-)

Skrevet

Eldstemann fikk til 2 årsdagen, men lillebror har lekt med det siden han var ca 1 år.

Skrevet

Minsten har storkost seg med kjøkkenet til broren fra 11-12 mnd.

Skrevet

Ingen av døttrene våre har vært spessielt fremlige, men lekekjøkken har de hat stor glede av fra før de var 1 1/2. Blir sikkert en poppulær julegave.

Skrevet

Dattera vår fikk det til 1-årsdagen sin. Det og tilbehør som kopper, skjeer og boller har vært populært siden da og hun har mange timer med "kjøkkenaktiviteter". Nå er hun 15 måneder. Det var en suksess.

Skrevet

Storetulla fikk til jul da var hun 1.5 år. Men tulla på 1 år elsker det også =0) første gang hun sto var når hun ville få tak i noe oppå den =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...