Sunniva78 har to små Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Frukt er jo bra, men det kan vel bli for mye av det også.. Tenker på blodsukkeret... Hvor mye spiser deres små? Her er det et halvt beger med fruktmos til morgen- og kveldsgrøten, en halv banan sammen med lunsjen, og av og til et beger med mos til dessert etter middagen... Er dette for mye..?
Sunniva78 har to små Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. oktober 2008 Maskina mi klikka, så innlegget kom to ganger ser jeg... Jaja.
Zitro Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Min spiser oppimot 2 beger om dagen. Et halvt i hver grøtporsjon og en boks som mellommåltid....
Isabella12 Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg prøver å gi svært begrensede mengder og søter for eksempel ikke grøten med frukt siden det tross alt er sukker. Men det er jo sikkert lett for meg å si siden han spiser grøt uten frukt. Tror kanskje jeg ville droppet desserten hvis du gir både morgen og kveld, men sikkert tusen meninger om det!
Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Hei! Jeg spurte hs om dette. Og hun svarte at så lenge han ikke fikk noen problemer med magen, var det bare å gi han. Så han spiser en halv banan/pære/eple til lunsj, et beger til middag og svisker til kvelds. I tillegg kan han få litt frukt som mellommåltid eller "sitte-i-ro"-middel. Han elsker frukt
Isabella12 Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Klart det ikke er farlig og frukt gir jo vitaminer og næring, mitt poeng er bare at jeg ikke vil vende ham til så mye søtt fra han er liten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå