Gå til innhold

Andre som føler seg helt energiløse???


mamsen27

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i uke 14+3 nå og har sliti mye med svimmelhet. Men det verste er at jeg har null energi i kroppen. Jeg orker omtrent ikke gjøre noen ting, da blir jeg helt utslitt. Har to gutter fra før.

Jeg er så lei nå av og gå sånn.

Er det andre som også har det sånn og når pleier det å gi seg??? Orker ikke gå sånn i 6 mnd til:((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det også slik. Jeg er også 14+3 og har null energi. Jeg må snike meg til en hvil på jobb. Legger meg i dusjen - i dag var jeg borte i nesten 2 timer! Kom hjem fra jobb, laget middag og nå er jeg tom igjen!

Jeg har også to gutter, men de er så greie at jeg kan ikke skylde på dem.

De andre gangene varte trøttheten bare det første trimesteret - jeg begynner å bli utolmodig - har heller ikke lyst til å ha det slik hele tiden.

Får dårlig samvittighet overfor familien som alltid må se på det trøtte trynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en datter på 8 måneder og er selv i uke 15+4, og skylder på at det har noe med at jeg har "håndarbeid" hele dagen her som får meg til å føle meg så utrolig tom for energi. Jeg tygger jerntabeletter, men det har så langt null effekt! Under sist savngerskap var jeg også trøtt, men det ga seg til jeg kom i 2.trimester. Denne gangen kjennes det nesten ut som om jeg har fått sånn kronisk utmattelsessyndrom. Tenker bare på sengen, men får aldri anledning til å hvile meg ut. Fælt å ha det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er i uke 14+2 og har det akuratt likt. Alt jeg tenker på er å sove. Sover til langt på dag, kommer meg ikke opp av senga. Går som en zombie hele dagen med null energi for så å sove 12 timer igjen.. Har bare hatt det så ille som dette de 5 første ukene og de siste 9 dagene nå. De andre ukene har jeg ligget over do.. Begynner snart å lure på om jeg noen gang vil bli normal igjen?! Hadde lav blodprosent sist så er nok det som gjør det, men hadde fine jernlagre så får ikke ta jern tilskudd nå! Har mangla jern før og da hadde jeg det sånn som dette, bare jern tilskudd som hjalp. Føles nok som kronisk utmattelsessyndrom ja, men grunnen er nok bare graviditeten. Jeg er sykemeldt ut dagen i dag p.g.a. kvalme, men må forlenge den. Helt umlig å fungere sånn som det er nå.

Har en sønn på 5 år, men har heldigvis en mann som tar han til og fra barnehagen!

Gikk på fest på lørdag for å se folk, kjempe gøy, men søndag kunne jeg så vidt stå på bena. Hadde brukt opp den lille enegien jeg hadde. Helt sykt at det var alt som skulle til, men det var verdt det for å få treffe folk igjen.

Tips for svimmelheten din er: drikke med koffein i (kaffe, te) og drikke masse veske. Det får opp blodtrykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 14 + 3 idag jeg , og har det akkurat på samme viset. Var sosial to dager på rad, var så sliten på søndag at jeg kasta opp, lå bare å sov å sov...orka ingenting, om jeg prøver å gjøre noe får jeg sinnsykt med hodepine. Æsj. Er fulltidsstudent og jobber i tillegg...vet ikke hvor lenge jeg orker å jobbe heller, har egentlig nok med studiene...men man trenger jo værtfall penger nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt ikke noe bedre, helt utslitt. 15 uker idag. Legen sa at det hos mange ga seg rundt 16 uker så krysser fingrene. I tilegg så blir jeg så svimmel hvis jeg stresser litt, eller gjør for mye. Tror jeg blir gal. Orker jo såvidt å være alene med barna, da er jeg helt ferdig etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Fremdeles TOM! Var til fastlegen i går, og han sa mend engang jeg kom inn døren "Du ser sliten ut". Han gav meg 50% sykemeldning en måned og tok en rekke blodprøver og uri.pr. Han regnet ikke med å finne noe - mange blir visst bedre etter uke 20. Krysser fingre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...