Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har jo aldri vært på nordica, kun Stork. Skal bo på et hotell i nærheten av Hovedbanegården (colbjornsensgade) Noen som har en grei reiserute/ veibeskrivelse derfra ?
shot Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Hei. Har også vært gjentatte ganger på storken og endte opp på nordica nå i høst. Vi bodde på et hotell like ved Palads, ovenfor hovedbanegården. Vi tok taxi dit, men bussen vi tok tilbake stoppet på holdeplassen like over rådhusplassen om det hjelper deg
lubbeline Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Hei, jeg er ikke sikker men om du tar bussen som går hvert femte minutt fra Rådhusplassen? så er det nr 5 eller 6..jeg gikk bort kvelden før og sjekket..den skal du ta til Nørrebro station, gå av der og til høyre? bort til Lygten der Nordica ligger, er en lekebutikk i første etage der hvor Nordica ligger, husker ikke nr, hvertfall så går heisen omtrent rett opp i reseptionen, lykke til:-))
lillebie på`n igjen Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 vi tar alltid taxi fra hovedbanegården (koster 100 kroner) og bussen hjem igjen, bare sånn at vi er sikre på å komme frem i tide ) husk at det er morgenrush i københavn også så reis i god tid :-) men det er jo selvfølgelig litt billigere å ta bussen, men utgjør ikke så mye tror jeg når dere er 2 personer :-)
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2008 Takk for tilbakemeldinger. Tror definitivt vi satser på taxi, skal være der kl 9. 100 kr er jo lommerusk i denne sammenheng....Så kan vi heller busse hjem ja .-)
shot Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Få hotellet til å bestille taxi for deg kvelden før. Ønsker deg masse lykke til )
hegeno Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Om man skulle være som meg og syns det er deilig å gå så går også det helt fint an. Var for Nordica for første gang sist og da gikk jeg fra Nörreport og til Nordica og hjem igjen gikk jeg helt til hovedbangården .... men så er jeg svært glad i å gå da og hadde kjempegod tid. Var i hvert fall ikke noe problem å finne frem
gliring Skrevet 28. oktober 2008 #8 Skrevet 28. oktober 2008 Och har man riktigt gott om tid så kan man åka buss 5A hela vägen mellan flygplatsen och Nordica (den stannar vid Hovedbangården på vägen). Men det tar nog minst en timme Jag var lite drogad efter äggplock sista gången jag var där och då tyckte jag att det var skönt att slippa leta taxi eftersom jag var lite vimsig i huvudet.... Det kostar bara 20 dkr om jag minns rätt att åka hela vägen. Jättebilligt med buss i Köpenhamn! Lycka till /Asta
bumpi de bump Skrevet 28. oktober 2008 #9 Skrevet 28. oktober 2008 Hei Gitte:) Håper du hadde en fin tur til Køben og Nordica! Jeg var der i forrige uke og går og nå og venter og venter på å teste. Hvis alt går som vi håper så er vi mammaer i juli/august : ) Fantastisk!
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. oktober 2008 Hei alle sammen og takk for gode tips og råd :-) bumpi de bump: Jeg er ikke dratt enda, drar i ettermiddag og må være der til fredag ettermiddag pga at jeg prøver IVF. Lykke til med testing :-) hegeno: Ja jeg liker også godt å gå, så blir nok en del gåing i løpet av dagene, og en del shopping ...men akkurat på morgenen tar vi taxi. Lillebie : Holder det å bestille taxi en halvtime før ?? PS: Vi får nesten 3 hele dager, noen tips om ting å gjøre, bortsett fra å shoppe?
shot Skrevet 28. oktober 2008 #11 Skrevet 28. oktober 2008 Dagen for egguttaking kan det godt hende du må ta det litt med ro. Jeg fikk endel smerter utpå ettermiddagen/kvelden og måtte holde senga på hotellrommet, men ikke sikkert du reagerer på samme måte. Legene/sykepleierne på Nordica er iallefall kjempegreie. Med oss så tulla de vel fra vi kom inn døra til vi gikk igjen..hehe.. Følte oss veldig hjemme der Lykke lykke til )
luna+gravid Skrevet 28. oktober 2008 #12 Skrevet 28. oktober 2008 Hei Gitte! Vil bare ønske deg lykke til-hvis du ikke har dratt allerede! Jeg drar første for 1. gang til Nordica om ca 14 dager, og e veldig spent på det! Hører gjerne fra deg om din opplevelse derfra (og praktise tips angående bussforbindelse osv). Skal din mamma være m som støtte? Det er jo i så fall fantastisk! Jeg tør ikke fortelle det til min famlie, de skulle blitt så snte og opprørte! Klem fra Eliza
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. oktober 2008 #13 Skrevet 28. oktober 2008 Hei Gitte ) Ville bare komme innom her for å ønske deg lykke til på turen. Klem fra
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 29. oktober 2008 Hei igjen alle sammen Tusen takk for lykkeønskninger Vilsågjerne, håper du ruger godt på dine egg :-) Liten oppdatering fra Køben. Er nå vel tilbake på hotellet etter uttak. Det gikk kjempefint, kunne jo tenkt meg litt flere egg, men visste jo på forhånd at det bare var 4-5 follikler som var store nok. Fikk ut 5 egg som var veldig fine sa Lindenberg. Og uttaket var over på 2 min og aldeles smertefritt :-) har litt dumpe smerter nå etterpå, men ikke noe å klage på. Så nå er det 2 nervepirrende dager før jeg får vite hvordan dette ender... Eliza68: spennende at du hiver deg på barneprosjekt, og du skal se at familien din aksepterer ditt valg når de får vent seg til tanken. Min mamma er med meg ja, og er en kjempestøtte, vi koser oss på tur :-) Vi endte med å ta taxi i morges, det var skikkelig rush, men rakk fram i tide. Går sikkert vel så fort å ta buss.. Tok bussen til strøget på vegen hjem og kikket litt der, så spaserte vi til hotellet..etter en liten omveg over ei bro vi ikke skulle ha gått over..så da var det tilbake over samme broa..har fått gnagsår av mine støvleter som ikke akkurat er beregnet på lange turer. i morgen er det joggesko !!!!
lillebie på`n igjen Skrevet 29. oktober 2008 #15 Skrevet 29. oktober 2008 Hei Gitte, tenkte på deg i dag tidlig om hvordan det gikk! bra det gikk så fint da ) blir spennende dager dette her )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå